Bc. Kateřina V. 26 let , životopis 1250311
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Office manager Pracovník back office Pracovník front office Referent Specialista logistiky Specialista pohledávek Specialista reportingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Kriminalisticko právní specializace a forenzní disciplíny
říjen 2018 – červen 2021Bakalářské
Střední odborná škola a Střední zdravotnická škola Benešov, příspěvková organizace, Černoleská 1997
Veřejnosprávní činnost
září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 8 měsíců
Br*****ium
Recepční
září 2025 – dosud 4 měsíce
Obsluha zákazníků, komunikace s klienty, prodej produktů a služeb, práce s financemi
BC*****ion
Zákaznický servis - Specialista logistiky
květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Odesílání objednávek, řešení zákaznických/logistických reklamací, řešení požadavků od zákazníků, komunikace v AJ, dohled na včasné a bezproblémové doručení, procesování dokumentů, oprava faktur, vystavování dobropisů a vrubopisů. Komunikace napříč odděleními, převážené s expedičním oddělením / dopravními společnostmi.
Au*********.o.
Asistentka aukčního oddělení, administrativa výkupního oddělení
říjen 2023 – duben 2024 7 měsíců
Aukce: Zakládání vozidel do systému, dohled na stav vozidla, objednávání dopravy, příjem vozidel, kontrola CMR a následná kontrola stavu vozu, kontrola dokumentů vozidla, mailová komunikace s aukčními společnostmi v AJ ohledně případných nesrovnalostí, zadávání faktur, komunikace s ostatními odděleními. Výkup vozidel: úzká komunikace se zákazníky, uzavíraní smluv se zákazníky, zpracovávání dokumentů a faktur
Th*****tor
Project manager associate
květen 2019 – září 2023 4 roky a 5 měsíců
Tvorba objednávek, komunikace se zákazníkem v anglickém jazyce (písemná), podpora projektového manažera, příprava dokumentů k odesílání objednávek, kontrola celého procesu výroby a bezproblémové odeslání objednávek, řešení případných komplikací ve výrobě, jak interně, tak i se zahraničním zákazníkem, komunikace s ostatními odděleními napříč výrobou, řešení reklamací, dohled na stav materiálu v systému SAP (rovnání nesrovnalostí, komunikace s vedoucím skladu o možných postupech řešení, atd)
Br*******ava
Prodavačka
květen 2014 – duben 2019 5 let
Doplňování zboží, komunikace se zákazníky, příjem zboží, práce s financemi
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kurz vyjednávání a asertivní komunikace
Asertivita jako součást efektivní komunikace. Agresivní, asertivní a pasivní chování. Jak se účinně bránit manipulaci a agresivitě, zvládání emocí. Přehled asertivních práv a zásad. Nejdůležitější asertivní techniky a dovednosti. Možná řešení obtížných a konfliktních situací s využitím asertivity. Využití asertivity na pracovišti. Ukázka vybraných asertivních technik, zaměřených především na pozitivní vztah, obranu proti manipulaci a agresivitě
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2025