Není foto: T. S.
ID 1347002

T. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice, Svojsíkova 1, příspěvková organizace

všeobecný

září 2004 – srpen 2012SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 1 měsíc

FM*********tic

Warehouse Manager

březen 2023 – dosud 2 roky a 10 měsíců

Podpora a vedení manažerů a dalších vedoucích zaměstnanců týmů napříč různými odděleními s cílem zajistit hladký chod skladu a zlepšovat vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Zajištění bezpečného pracovního prostředí pro přibližně 200 zaměstnanců, včetně implementace a dodržování bezpečnostních standardů a pravidel. Odpovědnost za efektivní řízení skladových procesů od příjmu zboží až po expedici, včetně optimalizace logistických a skladových operací. Např. Návrh řešení a následná implementace Cycle Count inventury namísto Wall-2-Wall; Návrh a implementace řešení pro sledování produktivity na odděleních; Neustálé zlepšování procesů. Aktuálně pracujeme na zavedení metody 5S. Denní komunikace s klientem v AJ s cílem řešit jeho požadavky, připomínky a případné stížnosti, a to s důrazem na zajištění jeho spokojenosti a rychlé řešení problémů. Aktivní spolupráce na implementaci a optimalizaci automatizačních projektů ve skladu, včetně zavádění nových technologií (VNA, AutoStore, Dopravníkový systém, PackSize), analyzování dat získaných z různých systémů a zlepšování efektivity procesů. Monitoring denního provozu skladu, identifikace a řešení provozních problémů, aby byl zajištěn nepřetržitý a plynulý chod skladových operací. Iniciování a implementace zlepšení, která vedou k vyšší efektivitě a produktivitě skladu. Organizace školení a odborného rozvoje zaměstnanců s důrazem na bezpečnost práce a zvyšování jejich kvalifikace. Příprava pravidelných reportů pro vedení, zahrnující výkon skladu, finanční situaci, dodržování bezpečnostních předpisů a další klíčové ukazatele.

FM*********tic

Warehouse Activity Manager

červen 2021 – únor 2023 1 rok a 9 měsíců

Vedení týmu více než 100 zaměstnanců pracujících na expedičním oddělení v nepřetržitém provozu. Hlavním úkolem bylo zajistit hladký chod oddělení po implementaci projektu, jehož cílem bylo za plného provozu navýšit kapacitu skladu pro expedici objednávek až na 3,5 násobek. Během mého působení jsem hrála klíčovou roli při přechodu na nové prvky automatizace, pomáhala zaměstnancům pochopit, jak s nimi pracovat a využívat jejich schopnosti pro efektivnější provoz. Zaměřovala jsem se také na kontrolu termínů a aktivně řešila personální záležitosti, včetně náboru nových vedoucích pracovníků. Mým hlavním cílem bylo neustálé zvyšování efektivity oddělení. To zahrnovalo úpravy procesů a interního systému řízení skladu (WMS). Pracovala jsem na úpravách, které nejen optimalizovaly pracovní postupy, ale také výrazně zlepšily celkový výkon oddělení. Tyto úpravy zahrnovaly např. průběžné úpravy pickovacích cest, lepší vybavení pro balící stanice, implementace tzv. "swap body driver" pro plynulý průběh nakládky, atp.

FM*********tic

Project Specialist

říjen 2020 – květen 2021 8 měsíců

Práce v týmu, který měl na starosti projekt, jehož hlavním cílem bylo výrazně zvýšit kapacitu skladu pro zpracování více než trojnásobku objemu zákaznických objednávek týdně za plného provozu. Spolupracovala jsem úzce s dalšími členy projektového týmu a různými dodavateli na zefektivnění a částečné automatizaci expedičního oddělení. Detailní plánování nového dopravníkového systému, optimalizace rozložení oddělení za účelem maximálního využití dostupného prostoru a zvýšení efektivity pracovního prostoru, aby bylo možné zvládnout zvýšenou pracovní zátěž. Konečným cílem bylo usnadnit plynulé odesílání většího objemu objednávek, aby byly splněny rostoucí nároky zákazníků našeho klienta. Prostřednictvím strategické spolupráce a inovativních řešení jsme úspěšně implementovali změny, které nejen splnily, ale překročily naše kapacitní cíle.

FM*********tic

Shift Leader

květen 2019 – září 2020 1 rok a 5 měsíců

Vedoucí směny týmu expedice s 20 stálými operátory a až 25 dočasnými pracovníky. Přidělování práce podle potřeb provozu, aktivní řešení personálních záležitostí, vedení pohovorů, příprava podkladů pro výplaty.

FM*********tic

Team Leader

leden 2019 – duben 2019 4 měsíce

Vedoucí vyhrazené oblasti - balení. Vedoucí vyhrazené oblasti - nakládka/expedice.

FM*********tic

Operator

červen 2018 – prosinec 2018 7 měsíců

Operátor v oddělení expedice - pick, pack.

Am*****zon

Operator

listopad 2017 – duben 2018 6 měsíců

Operátor v oddělení Warehouse Deals.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Analytické dovednosti, Zdokonalování procesů, Spokojenost zákazníka, Týmový management, Komunikace se zákazníky, Multitasking, Plánování projektu, Budování týmu

Kurzy

Manažerské dovednosti

červen 2024

První pomoc pro průmyslové provozy

červen 2022

Zájmy

Motocyklistika, PC hry, četba knih, hra na piano, kresba/malba, turistika se psem

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45