
Ing. Judita J. 38 let , životopis 1041468
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR ředitel / manažer Office manager Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta podnikatelská VUT Brno
Ekonomika a management - Řízení a ekonomika podniku
2010 – 2012Vysokoškolské
Fakulta podnikatelská VUT Brno
Daňové poradenství
2007 – 2010Bakalářské
Praxe 10 let a 2 měsíce
GE*********.s.
Výkonná asistentka CEO
červen 2024 – dosud 1 rok a 2 měsíce
Kompletní správa kalendáře a organizace schůzek CEO a provozní ředitelky. Organizace služebních cest, firemních událostí a projektů. Tvorba zápisů z porad a klíčových dokumentů pro vedení. Vyúčtování služebních cest, správa docházkového systému. Zadávání faktur do účetního systému. Zajištění chodu sekretariátu. Péče o zasedací místnosti. HR agenda: výběrové řízení, účast na pohovorech, školení nových zaměstnanců.
M *****r.o
Copywrighter / administrativní pracovník
říjen 2023 – duben 2024 7 měsíců
Správa e-shopu a odborné překlady z AJ do ČJ nového sortimentu (ze zdravotnického prostředí: taktické zdravotnické vybavení). Tvorba cenových nabídek a objednávek, fakturace, expedice a příjem zboží.
Sl*******rno
Finanční účetní
březen 2023 – srpen 2023 6 měsíců
Zpracování a účtování odběratelských faktur. Evidence majetku, účtování skont, párování plateb, příjemky a výdejky skladu modelů, rekonciliace účtů.
In*****ndt
AP Coordinator with English
prosinec 2022 – březen 2023 4 měsíce
Zpracování přijatých faktur pro italskou entitu v programech SAP a Basware. Týdenní reporting. Rekonciliace účtů.
Úř*******pků
Správce pohledávek
květen 2018 – květen 2022 4 roky a 1 měsíc
Správa a vymáhání pohledávek za pokuty a místní poplatky. Vydávání exekučních příkazů ze mzdy a z účtu, tvorba a zaúčtování odpisů nedobytných pohledávek. Párování plateb.
Úř*********bor
Fakturant/ka
červen 2016 – duben 2018 1 rok a 11 měsíců
Tvorba rozpočtu a schvalování výdajů na opravy a investice. Zadávání faktur na investiční akce a reporting výdajů. Příprava smluvních dokumentů a tvorba objednávek. Tvorba žádostí o dotace z různých fondů.
Ma*********rna
Samostatný kontrolor
říjen 2014 – červen 2016 1 rok a 9 měsíců
Kontrola s hospodařením veřejných prostředků u městských částí a příspěvkových organizací. Ověřování přijatých nápravných opatření po provedené kontrole.
Jazyky
němčinazačátečník
italštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosPokročilý
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
ASPI, Ginis, Espis, SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
reprezentativní vystupování, koučování
Kurzy
MS Outlook, GOPAS
pokročilé funkce MS Outlook, MS teams, kalendář
listopad 2024
Anglický jazyk, probíhající kurz, Antonín Hapka
soukromé lekce s lektorem 1 to 1
listopad 2024