
P. Z. , životopis 632299
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého
Speciální pedagogika - Andragogika
2013 – 2015Vysokoškolské
Ostravská Univerzita
Speciální pedagogika
2011 – 2013Bakalářské
Střední pedagogická škola Přerov
Předškolní a mimoškolní výchova
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 7 měsíců
Dě*******ová
vychovatelka
srpen 2019 – srpen 2022 3 roky a 1 měsíc
Výchova, vzdělávání a zajišťování volnočasových aktivit dětem pocházejícím z rizikových sociálních poměrů a dětem s výchovnými problémy (záškoláctví, kouření, zneužívání návykových látek, rizikové sexuální chování, krádeže, lhaní, závislosti na médiích a sociálních sítích). Během své praxe se setkávám také s dětmi trpícími různými druhy SPU, ADHD, příp. s psychiatrickými diagnózami. V zařízení pečujeme o děti od 3 do 18ti let, ale také s mladými dospělými do 26 let. Součástí výchovné práce je poskytování podpory při vzdělávání, řešení osobní životní situace, komunikace s úřady, nácvik sebeobslužných dovedností, podpora smysluplného trávení volného času.
Za*******nie
pomocný zahradník
duben 2019 – červen 2019 3 měsíce
balení internetových objednávek (květiny, keře, stromy), přesazování, množení, čištění rostlin, celková péče o zahradu
Ba*****oše
Pokojská
srpen 2018 – březen 2019 8 měsíců
úklid apartmánů, ubytovávání hostů, péče o zahradu, řešení provozních záležitostí
Re*********ice
Číšník/servírka
srpen 2017 – srpen 2018 1 rok a 1 měsíc
obsluha hostů, komunikace se zákazníky při organizaci a realizaci společenských a firemních akcí (plesy, večírky, divadla, koncerty, semináře, porady,...), zajišťování výzdoby interiérů
Za*******rum
odborný prodavač na úseku Zahrada
květen 2017 – červenec 2017 3 měsíce
pravidelná každodenní péče o rostliny, aranžování; prodej, podpora a poradenství zákazníkům; organizace a realizace tématických konceptů (Dětský den, Dušičky apod.)
Ba*****oše
Pokojská
leden 2017 – duben 2017 4 měsíce
úklid apartmánů, ubytovávání hostů, řešení provozních záležitostí
Sk*********rno
prodavačka
únor 2016 – prosinec 2016 11 měsíců
pultový prodej sýrů, vyzrálého masa, uzenin; prodej bezlepkových produktů a produktů zdravé výživy; prodej zákusků, dortů; obsluha kávovaru; práce na kase; doplňování zboží; komunikace se zákazníky; vzdělávání v oblasti zbožíznalství a trendů zdravého stravování (bezlepková a bezlaktózová dieta, raw produkty, vegetariánské a veganské stravování, příprava kávy, atd.)
St*********ice
vychovatelka na Domově mládeže
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
zajišťování volnočasových aktivit studentů, řešení společensky rizikových jevů (šikana, alkohol, drogy, nepříznivé rodinné poměry, atd.), podpora a rozvoj ekologického a sociálního myšlení (třídění odpadu, ohleduplnost k přírodě, respekt a tolerance vůči různorodým sociálním skupinám), poradenství a konzultace v krizových situacích, pravidelný kontakt s rodinami studentů, vedení potřebné dokumentace, spolupráce s odborníky (školní psycholog, externí psycholog, praktický lékař, metodik prevence, výchovný poradce, kolegové)
Do*********čka
Vychovatel; pracovník v sociálních službách
2000 – 2013 13 let a 6 měsíců
pracovní rehabilitace; vedení výtvarné dílny, rozvoj praktické zručnosti klientek, jemné motoriky, malba textilními barvami, barvami na sklo, práce s přírodními materiály, papírem...; podpora a pomoc při sebeobslužných činnostech, rozvíjení komunikačních kompetencí, podpora samostatného jednání; doprovod při společenských a kulturních akcích; zprostředkování kontaktu s rodinou a intaktní společností
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Kurzy
Úvodní seminář Teorie typů
Jednalo se o úvod do problematiky Teorie typů psycholožky Šárky Mikové. Teorie typů vychází z Jungovy typologie a jejím cílem je zorientovat se v různých typech osobností, se kterými se můžeme setkat. Každý z nás je jiný a z této různorodosti vycházejí i naše individuální potřeby. Styl učení, řešení životních situací, konfliktů a krizí, profese, způsob komunikace, příjem informací a jejich následné zpracování. S tím vším lze pracovat prostřednictvím Teorie typů. Součástí semináře bylo pochopit princip určování daných typů, seznámení se s jednotlivými typy a také určit svůj vlastní typ, což je nesmírně důležité při sociální interakci. Ať už jste rodič nebo učitel, jednoznačně lze informace získané v semináři využít v každodenní praxi.
květen 2022
Základní norma zdravotnických znalostí
kurz první pomoci ve své aktuální podobě (zjednodušené principy poskytování první pomoci, vyvrácení mýtů)
2015
Seminář - Komunitní kruh
Komunitní kruh má rozvíjet mezilidské vztahy, posilovat soudržnost třídy, budovat pocit sounáležitosti se spolužáky, vytvářet bezpečné klima ve třídě a umožnit jednotlivým žákům projevit své názory, pocity, zážitky atd. Komunitní kruh dělá ze třídy komunitu. Využívá se jako metoda nejen při výuce, ale i při řešení aktuálních témat ve skupině, třídě...
2015
Akreditovaný kurz zahradní terapie
kurz zahradní terapie pořádaný MU v Brně a Lednici; je určen sociálním pracovníkům, pracovníkům v soc. službách a všem lidem z pomáhajících profesí z oblasti sociálních služeb; využití pracovní terapie na zahradě (nebo jiných forem zahradničení) jako rehabilitačního a terapeutického prostředku u seniorů, osob zdravotně postižených, s duševním onemocněním, léčících se ze závislosti, u osob ohrožených soc.patolog. jevy, u propuštěných vězňů atd.
2015
Základní kurz bazální stimulace
využití BS jako alternativní metody komunikace s nejen těžce postiženými klienty, metoda založena na holistickém vnímání klienta
2012
Alternativní a augmentativní komunikace
nácvik praktického vužití AAK
2011
Základy plánování služby pro klíčové pracovníky v pobytových zařízeních
správné vedení klientovy dokumentace (individuální plánování - deníky, program IS Cygnus)
2011
PC kurz alternativní a augmentativní komunikace
osvojování si metod a technik AAK (Makaton, piktogramy, VOKS, fotografie, obrázky, referenční předměty, znak do řeči) s využitím PC
2010
Pracovník v sociálních službách
pomáhající profese v oblasti sociální práce (pomoc a podpora klientů při sebeobsluze, při péči o domácnost, během hygieny, zprostředkování kontaktu s rodinou a intaktní společností, rozvíjení již dosažených dovedností, rozvíjení schopností a získávání zkušeností, rozvíjení komunikačních dovedností, podpora samostatnosti a soběstačnosti, získávání pracovních dovedností v rámci pracovní rehabilitace a terapie, atd.)
2007