Foto: Ing. Magda S.
ID 1519255

Ing. Magda S. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta

Finance

září 2009 – září 2013Vysokoškolské

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta

Finance

září 2006 – září 2009Bakalářské

Gymnázium Čajkovského, Olomouc

Gymnázium (gymnázium všeobecné osmileté)

září 1998 – červen 2009SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 5 měsíců

Ro*******ená

Péče o dítě

srpen 2020 – dosud 5 let a 5 měsíců

Výchova a péče o dítě

Mi*****.o.

všeobecný účetní

červen 2018 – srpen 2020 2 roky a 3 měsíce

• zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví - fakturace, správa pokladny, zpracování interních dokladů, vykazování bankovních výpisů • provádění měsíčních analýz a zpracování účetních dat s využitím softwaru Money • správa skladové evidence • zajištění administrativní agendy, včetně korespondence, telefonické komunikace a koordinace mezi jednotlivými provozovnami společnosti • tvorba plakátů, reklamních materiálů a polepů

EG*****.o.

všeobecný účetní

květen 2017 – duben 2018 1 rok

• zodpovědnost za správu pokladny v CZK, EUR a dalších měnách • účtování finančních transakcí a operací • zpracování cestovních příkazů a s nimi spojených účetních dokladů • ovládání účetních softwarů Helios a MS Office, především excel • odpovědnost za správu účetních dokumentů a archivaci

*****uci

referent

březen 2014 – duben 2017 3 roky a 2 měsíce

• projektový manažer - organizace a realizace vzdělávacích aktivit a seminářů, komunikace mezi zúčastněnými stranami projektu, příprava dokumentace a reportů souvisejících s projektem, kontrola rozpočtu • referent specializačního vzdělávání - zařazování lékařů do oboru a jiné administrativní úkony, archivace • referent pro komunikaci - organizace akcí pro veřejnost, Zlatá promoce, Noc vědců, výstavy, Studentská vědecká konference, tvorba sborníku a propagačních materiálů

ZE*****.o.

asistent prodeje

říjen 2011 – prosinec 2011 3 měsíce

• jednání se zákazníky, prodej zboží

Ka*******.s.

brigádník

leden 2007 – květen 2007 5 měsíců

• doplňování zboží, jednání se zákazníky

Jazyky

ruštinazačátečník

španělštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Programovací jazyky

SQLZačátečník

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Money S5Pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

organizační a plánovací schopnosti, pečlivost

Zájmy

sport, cestování, turistika, četba Již 10 let se aktivně podílím na chodu sportovního klubu TJ Tršice. Působím zde jako pokladník, starám se pokladnu, vedu pokladní deník, spravuji bankovní účet, vystavuji a hradím faktury, objednávám zboží, organizuji akce, řeším dotace. Druhým rokem vedu klub deskových her pro děti.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45