Ing. Magda S. 39 let , životopis 1519255
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Referent Účetní Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Finance
září 2009 – září 2013Vysokoškolské
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Finance
září 2006 – září 2009Bakalářské
Gymnázium Čajkovského, Olomouc
Gymnázium (gymnázium všeobecné osmileté)
září 1998 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 5 měsíců
Ro*******ená
Péče o dítě
srpen 2020 – dosud 5 let a 5 měsíců
Výchova a péče o dítě
Mi*****.o.
všeobecný účetní
červen 2018 – srpen 2020 2 roky a 3 měsíce
• zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví - fakturace, správa pokladny, zpracování interních dokladů, vykazování bankovních výpisů • provádění měsíčních analýz a zpracování účetních dat s využitím softwaru Money • správa skladové evidence • zajištění administrativní agendy, včetně korespondence, telefonické komunikace a koordinace mezi jednotlivými provozovnami společnosti • tvorba plakátů, reklamních materiálů a polepů
EG*****.o.
všeobecný účetní
květen 2017 – duben 2018 1 rok
• zodpovědnost za správu pokladny v CZK, EUR a dalších měnách • účtování finančních transakcí a operací • zpracování cestovních příkazů a s nimi spojených účetních dokladů • ovládání účetních softwarů Helios a MS Office, především excel • odpovědnost za správu účetních dokumentů a archivaci
Lé*****uci
referent
březen 2014 – duben 2017 3 roky a 2 měsíce
• projektový manažer - organizace a realizace vzdělávacích aktivit a seminářů, komunikace mezi zúčastněnými stranami projektu, příprava dokumentace a reportů souvisejících s projektem, kontrola rozpočtu • referent specializačního vzdělávání - zařazování lékařů do oboru a jiné administrativní úkony, archivace • referent pro komunikaci - organizace akcí pro veřejnost, Zlatá promoce, Noc vědců, výstavy, Studentská vědecká konference, tvorba sborníku a propagačních materiálů
ZE*****.o.
asistent prodeje
říjen 2011 – prosinec 2011 3 měsíce
• jednání se zákazníky, prodej zboží
Ka*******.s.
brigádník
leden 2007 – květen 2007 5 měsíců
• doplňování zboží, jednání se zákazníky
Jazyky
ruštinazačátečník
španělštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Programovací jazyky
SQLZačátečník
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Money S5Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
organizační a plánovací schopnosti, pečlivost