Není foto: M. V.
ID 790201

M. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Škola managementu a služeb Praha

Ekonomický směr

září 1992 – červen 1996SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 9 měsíců

St*****řad

vrchní odborný referent

leden 2021 – dosud 4 roky a 10 měsíců

- předávání pohledávek k soudnímu a exekučnímu vymáhání a k přihlášení do insolvenčního řízení - řešení problematických agend - komunikace s právními zástupci Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových - komunikace s pobočkami - komunikace s dlužníky - komunikace se soudy, exekutory a insolvenčními správci - archivace - klíčový uživatel programu evidujícím předpisy, platby a úroky jednotlivých klientů úřadu

VZ***** ČR

odborný referent ICT

listopad 2018 – červenec 2020 1 rok a 9 měsíců

- zajištění komunikace mezi byznys útvary a ICT - řešení nefunkčností a chyb v aplikacích hlášených klienty - řešení nefunkčností a chyb v administracích hlášených kolegy - zajištění komunikační matice v případě výpadků a odstávek - účast na vývoji a testování jednotlivých aplikací

Ra*******.s.

Recovery specialist

leden 2018 – říjen 2018 10 měsíců

- insolvenční řízení - přihlášení zajištěných věřitelů - sledování průběhu řízení - řešení pokynů ke zpeněžení zástavy v insolvenčním řízení - zpětvzetí přihlášky v insolvenčním řízení - komunikace s klienty, insolvenčními správci, soudy - sepsání strategie a opatření, jak postupovat v každém jednotlivém případě - ukončování jednotlivých případů - sjednávání notářských zápisů

Ra*********.s.

Specialista pro problematiku vymáhání pohledávek a insolvenční řízení

únor 2007 – květen 2017 10 let a 4 měsíce

- spolupráce při zakládání insolvenčního vymáhání vč. nastavení procesů oddělení - insolvenční řízení od přihlášky po ukončení - sjednávání mimosoudních dohod a exekutorských zápisů - telefonické, písemné i osobní jednání s dlužníky - jednání s kolegy, insolvenčními správci, soudy a exekutory - zpracování předávacího protokolu k soudnímu vymáhání - vyčíslení dluhu s soudnímu jednání, k přihlášce do exekuce a do dražby, k rozvrhovému jednání - řešení dědictví - vyčíslení dluhu, přihláška do dědického řízení, komunikace s dědici, jednání s pojišťovnou - jednání s dodavatelem SW, odborná stránka návrhu evidence insolvence v SW

Al*********.s.

Odborný referent oddělení správy vymáhání pohledávek

červenec 2002 – únor 2007 4 roky a 8 měsíců

- telefonické vymáhání pohledávek - osobní jednání s dlužníky - sjednávání mimosoudních dohod - zpracování podkladů pro předání k soudnímu vymáhání - jednání s externí vymáhací agenturou

Qu*******.s.

asistentka šéfredaktora

září 2001 – květen 2002 9 měsíců

- jednání s distributory ohledně nákladů, remitend, fakturace a jednorázových akci - jednání s tiskárnami ohledně tiskou jednotlivých čísel časopisů - koordinace času, sjednávání schůzek manažerovi a šéfredaktorovi - telefonický a písemný kontakt se čtenáři - vyhodnocování soutěží

KH*********.o.

referent vymáhání pohledávek

leden 1997 – srpen 2001 4 roky a 8 měsíců

- komunikace s dlužníky (telefonická, písemná) - komunikace s VIP odběrateli po splatnosti - komunikace se soudy a exekutory a s pobočkami

Jazyky

češtinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

e-Spis

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Insolvenční řízení - aktuální výkladové problémy a judikatura

věřitelé - uplatňování a uspokojování pohledávek

duben 2025

Moderní písemná komunikace

2022

Efektivní komunikace snadno a lehce

červenec 2019

Základ testování software

duben 2019

Problematika insolvence od začátku do konce

Dva na sebe navazující kurzy

2014

Obchodní korespondence

2010

Komunikační dovednosti

2009

Zájmy

divadlo, čtení, hudba, procházky v přírodě

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45