Není foto: B. Z.
ID 609964

B. Z.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Právnická fakulta UK Praha

Právo

2013 – 2019Vysokoškolské

Policejní akademie ČR

Policejní management a kriminalistika

2016 – 2018Vysokoškolské

Policejní akademie ČR

Bezpečnostní právní studia

2010 – 2013Vysokoškolské

Akademické gymnázium, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Štěpánská 22

Gymnázium

2007 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 15 let

Če*********.p.

Specialista pro otázky regulace

listopad 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců

Rozklady vůči rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu, právní podpora řešení reklamací. komunikace s ČTÚ.

Če*****p..

Podnikový právník

září 2021 – říjen 2023 2 roky a 2 měsíce

Podpora interních i externích klientů, právní dozor reklamací, rozklady vůči rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu, chod společnosti, podpora běžného provozu, vyjednávání.

Mi*******tra

Vrchní ministerský rada

březen 2019 – srpen 2021 2 roky a 6 měsíců

Psaní právních stanovisek s převážně trestněprávní a správněprávní tématikou, zkoušení strážníků obecní policie, připomínkování návrhů zákonů a vyhlášek, odpovědi na dotazy občanů.

Pa*****.o.

Administrativní pracovník

září 2010 – únor 2019 8 let a 6 měsíců

• práce na pc s MS Office • základní právní činnosti • kooperace základních účetních činností • příprava podkladů a jednání + pochůzky

Me*****r.o

HR asistent

leden 2018 – prosinec 2018 1 rok

• zpracování daňových přiznání zaměstnanců • HR agenda, nábor nových zaměstnanců, vedení pohovorů • tvorba smluv, dohod a dodatků, vytýkacích dopisů a výpovědí • příprava podkladů a jednání, správa školících systémů

Si*********.s.

Asistentka generálního ředitele

červen 2016 – prosinec 2016 7 měsíců

• právní poradenství, podání, komunikace s úřady • asistence řediteli, připrava podkladů a jednání • příprava podkladů pro zakázky, komunikace s klienty, koordinace zaměstnanců

Ad*******.o.

Právní asistent

květen 2015 – listopad 2016 1 rok a 7 měsíců

• drafting smluv • rešerše judikatury • monitoring legislativy • právní podpora koncipientů a advokátů

AK*********sák

Právní asistent

červen 2014 – duben 2015 11 měsíců

• psaní základních právních podání, pochůzky • nahlížení do spisů, komunikace se soudy, úřady a klienty • práce na projektech společnosti a vedení některých, spolupráce na tvorbě systémových procesů, práce s firemním softwarem • vedení a zakládání spisů, ověřování podpisů • práce s ASPI, práce s firemním systémem

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

francouzštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

EZOP,GINIS, ASPI, Beck, Teamio, Instructor, práce s datovou schránkou

Kurzy

Vstupní vzdělávání následné Ministerstva vnitra

Navazující povinné vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech.

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2020

Základy práce v eSSL GINIS

Zvládnutí práce se systémem GINIS Ministerstva vnitra.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2019

Kurz na témá zákon o odpovědnosti za přestupky, řízení o přestupcích

Vysvětlení nové zákonné úpravy přestupků, aplikace a praxe.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2019

Vstupní vzdělávání úvodní Ministerstva vnitra

Povinné vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech. Základy fungování státní správy a minsiterstva.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2019

Základní kurz kybernetické bezpečnosti

Seznámení se s základními principy bezpečnosti v kyber prostoru, základní zásady.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2019

Zájmy

Běh, fitness, jóga, tanec, četba knih, aktuální dění.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45