Foto: Marcela H.
ID 1499035

Marcela H. 57 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Slaný + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, zcela, příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola textilní v Brně

technický obor, maturitní zkouška z ekonomie

1982 – 1986SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 2 měsíce

CO*****.s.

Vedoucí účetního oddělení

červenec 2017 – červen 2024 7 let

Vedení týmu 5 lidí • Odpovědnost za komplexní vedení účetnictví ostatní finanční instituce • Odpovědnost za reporting do mateřské společnosti ve Francii a regulátorovi ČNB • Odpovědnost za oblast Treasury • Spolupráce s externími auditory a daňovou kanceláří • Implementace procesů v rámci přechodu na online zpracování účetní agendy • Participace na projektu změně právní formy společnosti za oblast účetnictví a daní

CO*********.o.

Zástupce finančního ředitele

březen 2013 – červen 2017 4 roky a 4 měsíce

• Nastavení standardů v procesech pro oblast účetnictví a daní • Zajištění kontrolních procesů ve finančním oddělení • Nastavení struktury interního reportingu • Procesování intercompany reportingu na měsíční bázi • Budgeting / mesíční rekonsiliace na výsledovku, komentář rozdílů • Vedení účetnictví pro pobočku v Rakousku a Maďarsku • Spolupráce s externím auditorem pro oblast účetní i daňovou v ČR a v Rakousku

HS*****aha

Manager Accounting & Tax Czech Republic & Slovakia

březen 2003 – prosinec 2012 9 let a 10 měsíců

Vedení týmu 12 lidí v České a Slovenské republice s odpovědností za komplexní oblast účetnictví a daní. • Nastavení a implementace procesování všech oblastí účetnictví pro CEE RMO kancelář (Regional Management Office), pro pobočky Premier (4), kancelář v Brně • Vedení projektu outsourcingu finančního oddělení z HSBC pobočky Praha i Bratislava do Regional Services Center (RSC) v Ostravě a Krakově (PL) • Realizace výběru nových zaměstnanců do finančního oddělení v RSC Ostrava, určení rolí v týmu, nastavení jejich pracovní náplně; o tři roky později, na základě rozhodnutí skupiny HSBC, zpětné převzetí komplexní agendy účetnictví, participace na uzavření RSC • Zajištění standardů v procesování účetnictví dle legislativy ČR/SR, nastavení kontrolních procesů v rámci finančního oddělení RSC Ostrava • Implementace a postupná inovace účetního softwaru s přínosem efektivnějšího procesování účetních dokladů. Registrace Skupiny k DPH s úsporou nákladů ve výši 40 mio CZK v letech 2010 a 2011, procesování Přiznání k DPH, zrušení registrace Skupiny k DPH • Člen týmu projektu "Prodej části podniku" za oblast účetnictví a daní, participace na založení samostatné společnosti HSBC Service Delivery ČR s.r.o. v Ostravě, nastavení účetního softwaru, účetního rozvrhu, registrace k daním. Řízení účetních i daňových procesů při uzavírání HSBC poboček (4), HSBC pobočky na Slovensku • 2003 – 2008 Supervisor Financial Control

Gl*****.o.

Senior účetní

květen 2000 – únor 2003 2 roky a 10 měsíců

• Zpracování účetnictví pro tuzemské i zahraniční klienty s různým předmětem podnikání, včetně daňových povinností • Aktivní spolupráce na projektu online účetního programu Amadeus

in*******dce

Senior účetní

květen 1997 – duben 2000 3 roky

• Zpracování účetnictví pro tuzemské fyzické i právnické osoby s různým předmětem podnikání

MS*******.o.

Hlavní účetní

leden 1996 – duben 1997 1 rok a 4 měsíce

Vedení týmu 5 lidí • Poskytování služeb v oblasti účetnictví, daní a administrativy pro skupinu firem spolupracujících s projektovou kanceláří ing.arch. Michal Šourek

In*********lář

Účetní

březen 1993 – prosinec 1995 2 roky a 10 měsíců

• Zpracování účetnictví projektové kanceláře

Jazyky

němčinazačátečník

slovenštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Projektové řízení

Kurzy

Manažerské dovednosti

Manažerské dovednosti

srpen 2023

Zájmy

jóga, osobní rozvoj, turistika, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45