Marcela H. 57 let , životopis 1499035
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Fakturant/ka Finanční kontrolor Finanční ředitel/manažer Finanční účetní Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, zcela, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola textilní v Brně
technický obor, maturitní zkouška z ekonomie
1982 – 1986SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 2 měsíce
CO*****.s.
Vedoucí účetního oddělení
červenec 2017 – červen 2024 7 let
Vedení týmu 5 lidí • Odpovědnost za komplexní vedení účetnictví ostatní finanční instituce • Odpovědnost za reporting do mateřské společnosti ve Francii a regulátorovi ČNB • Odpovědnost za oblast Treasury • Spolupráce s externími auditory a daňovou kanceláří • Implementace procesů v rámci přechodu na online zpracování účetní agendy • Participace na projektu změně právní formy společnosti za oblast účetnictví a daní
CO*********.o.
Zástupce finančního ředitele
březen 2013 – červen 2017 4 roky a 4 měsíce
• Nastavení standardů v procesech pro oblast účetnictví a daní • Zajištění kontrolních procesů ve finančním oddělení • Nastavení struktury interního reportingu • Procesování intercompany reportingu na měsíční bázi • Budgeting / mesíční rekonsiliace na výsledovku, komentář rozdílů • Vedení účetnictví pro pobočku v Rakousku a Maďarsku • Spolupráce s externím auditorem pro oblast účetní i daňovou v ČR a v Rakousku
HS*****aha
Manager Accounting & Tax Czech Republic & Slovakia
březen 2003 – prosinec 2012 9 let a 10 měsíců
Vedení týmu 12 lidí v České a Slovenské republice s odpovědností za komplexní oblast účetnictví a daní. • Nastavení a implementace procesování všech oblastí účetnictví pro CEE RMO kancelář (Regional Management Office), pro pobočky Premier (4), kancelář v Brně • Vedení projektu outsourcingu finančního oddělení z HSBC pobočky Praha i Bratislava do Regional Services Center (RSC) v Ostravě a Krakově (PL) • Realizace výběru nových zaměstnanců do finančního oddělení v RSC Ostrava, určení rolí v týmu, nastavení jejich pracovní náplně; o tři roky později, na základě rozhodnutí skupiny HSBC, zpětné převzetí komplexní agendy účetnictví, participace na uzavření RSC • Zajištění standardů v procesování účetnictví dle legislativy ČR/SR, nastavení kontrolních procesů v rámci finančního oddělení RSC Ostrava • Implementace a postupná inovace účetního softwaru s přínosem efektivnějšího procesování účetních dokladů. Registrace Skupiny k DPH s úsporou nákladů ve výši 40 mio CZK v letech 2010 a 2011, procesování Přiznání k DPH, zrušení registrace Skupiny k DPH • Člen týmu projektu "Prodej části podniku" za oblast účetnictví a daní, participace na založení samostatné společnosti HSBC Service Delivery ČR s.r.o. v Ostravě, nastavení účetního softwaru, účetního rozvrhu, registrace k daním. Řízení účetních i daňových procesů při uzavírání HSBC poboček (4), HSBC pobočky na Slovensku • 2003 – 2008 Supervisor Financial Control
Gl*****.o.
Senior účetní
květen 2000 – únor 2003 2 roky a 10 měsíců
• Zpracování účetnictví pro tuzemské i zahraniční klienty s různým předmětem podnikání, včetně daňových povinností • Aktivní spolupráce na projektu online účetního programu Amadeus
in*******dce
Senior účetní
květen 1997 – duben 2000 3 roky
• Zpracování účetnictví pro tuzemské fyzické i právnické osoby s různým předmětem podnikání
MS*******.o.
Hlavní účetní
leden 1996 – duben 1997 1 rok a 4 měsíce
Vedení týmu 5 lidí • Poskytování služeb v oblasti účetnictví, daní a administrativy pro skupinu firem spolupracujících s projektovou kanceláří ing.arch. Michal Šourek
In*********lář
Účetní
březen 1993 – prosinec 1995 2 roky a 10 měsíců
• Zpracování účetnictví projektové kanceláře
Jazyky
němčinazačátečník
slovenštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Projektové řízení
Kurzy
Manažerské dovednosti
Manažerské dovednosti
srpen 2023