Není foto: K. V.
ID 825083

K. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Ekonomická fakulta JU České Budějovice

Marketing Management

září 2011 – červen 2013Vysokoškolské

Ekonomická fakulta JU České Budějovice

Ekonomika a management

září 2008 – červen 2011Bakalářské

Obchodní akademie

Obchodní akademie

září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 10 měsíců

Ús******* i.

Vedoucí technicko-hospodářské správy

srpen 2023 – duben 2025 1 rok a 9 měsíců

Vedení týmu 8 pracovníků, činnosti zahrnovaly agendy ekonomické, projektové a HR. Tvorba rozpočtů, kontrola čerpání, sestavování výkazů k vyúčtování dotací a reportování na externí instituce. Nastavování procesů, úprava a aktualizace směrnic a vnitřních předpisů.

Ús******* i.

Asistentka oddělení

březen 2022 – červenec 2023 1 rok a 5 měsíců

Poskytování podpory celému vědeckému týmu, administrativní činnosti, koordinace schůzek a příprava podkladů. Vedení agendy Tajemnice Rady ÚI.

Em*****rs)

Collection specialist

září 2020 – únor 2022 1 rok a 6 měsíců

Vyřizování faktur, komunikace s klienty převážně v angličtině, práce v systémech Salesforce, Navision a další.

Th*****dýn

Directorate Coordinator

říjen 2018 – srpen 2020 1 rok a 11 měsíců

Administrativní podpora přímo ředitele a také celého týmu. Koordinování a organizace schůzek a různých akcí, komunikace s externími klienty, vedení diáře v MS Outlook, zadávání a aktualizování dat v systémech, příprava a zařizování logistiky na mezinárodní pracovní cesty.

Gr*********dýn

Events Administrator

březen 2018 – říjen 2018 8 měsíců

Poskytování administrativní podpory ředitele celého oddělení. Podílení se na plánování, organizování a koordinaci nejrůznějších velkých akcí. Komunikace s klienty, příprava kontraktů a dokumentů pro distribuci. Zpracování a zadávání do systému žádostí o dovolené pro celé oddělení.

Gr*********dýn

Private Hospitality Coordinator

listopad 2016 – březen 2018 1 rok a 5 měsíců

Koordinování zákaznických objednávek a speciálních požadavků. Komunikace s klienty, příprava plánovacích dokumentů a jejich distribuce mezi odděleními. Administrace žádostí o dovolené pro celé oddělení.

Di*********dýn

Assistant Manager

říjen 2014 – listopad 2016 2 roky a 2 měsíce

Vedení menšího týmu zaměstnanců, plánování směn. Zákaznický servis, počítání pokladny, příprava objednávek.

Di*********dýn

Sales Assistant

červenec 2013 – září 2014 1 rok a 3 měsíce

Poskytování excelentního zákaznického servisu.

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

MS Outlook

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

iFIS, Verso, Mailchimp, Webex, MS Teams

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Mental Health First Aider

2019

Zájmy

Sebevzdělávání, dobrovolnictví, sport a fitness, zdravá strava, cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45