Klára M. 46 let , životopis 1492361
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Pokladní Prodavač Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Švehlova Střední zemědělská a rodinná škola
Ekonomický směr
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 11 měsíců
Su*********r.o
Vedoucí směny, Manažerka prodejny
únor 2018 – dosud 7 let a 11 měsíců
Vedoucí směny - prodej chovatelských potřeb a krmiv, komunikace se zákazníky, obsluha e-shopu, objednávky zboží, manipulace se živými zvířaty. V této práci jsem obdržela osvědčení prodeji vyhraných léčivých přípravků - antiparazitik a rekvalifikaci na chovatele. Manažerka obchodu - 11.11.2023 - 11.11.2024 - Chod prodejny, objednávky pro prodejnu, komunikace s dodavateli, zadávání výplat zaměstnancům na prodejně.
ČP*******r.o
Specialista prodeje pojištění
listopad 2017 – únor 2018 4 měsíce
Sjednávání pojištění po telefonu na pobočce
Ca*******ouc
Vedoucí skladu
duben 2015 – listopad 2017 2 roky a 8 měsíců
Řízení chodu skladu internetového obchodu. Do mé náplně patřilo objednávání zboží a komunikace se zákazníky
Ma*********ená
Žena v domáctnosti
červenec 2009 – březen 2015 5 let a 9 měsíců
Mateřská rodičovská
Ch*****r.o
Prodavačka
listopad 2006 – červen 2009 2 roky a 8 měsíců
Do mé pracovní činnosti patřil prodej a komunikace se zákazník, práce s pokladnou i platebním terminálem, evidence přijatého i vydaného zboží, úklid, estetika prostředí na prodejně. Prošla jsem i školním v prodeji a komunikaci se zákazníky.
CS*******a.s
Fakturant/ka
srpen 2006 – září 2006 2 měsíce
Stejná pozice a náplň práce jako ve firmě Pharmos.
Ph*****a.s
Fakturant/ka
říjen 2000 – srpen 2006 5 let a 11 měsíců
Do mé pracovní náplně patřilo kromě vyhotovování a zadávání faktur do PC pro potřebu účtárny i PC příjem zboží na sklad, vyřizování dodavatelských reklamací a telefonická komunikace jak s klienty firmy, tak i se zaměstnanci z ostatních poboček. Při práci na této pozici jsem se zdokonalila v práci na PC a získala tak cenné zkušenosti v oblasti jednání s lidmi.
Po*****v 1
Číšník/servírka
duben 1997 – prosinec 1998 1 rok a 9 měsíců
Zajištění chodu restaurace, obsluha, objednávání zboží, příjmání plateb, zaznamenávání přehledu tržeb a v neposlední řadě i úklid. Při této práci jsem získala zkušenosti převážně v jednání s lidmi.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Osvědčení o prodeji VLP
Prodej VLP
květen 2018
Chovatelský kurz
Chov zvířat
květen 2018
Školení na prodej a komunikaci se zákazníky
Prodej a komunikace se zákazníky
říjen 2007