Foto: Šárka K.
ID 245059

Šárka K. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Opava + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola - centrum odborné přípravy v Opavě

asistentka podnikatele - management strojírenství

1995 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 7 měsíců

*******duň

vedoucí školní jídelny

prosinec 2022 – říjen 2025 2 roky a 11 měsíců

řízení plynulého chodu ŠJ, vyřizování veškeré korespondence, evidence přihlášených strávníků - přihlášky a odhlášky, zpracování statistických výkazů, zajišťování oprav a údržby pracoviště, evidence pracovní doby zaměstnanců ŠJ, vedení evidence a údržby ochranných pracovních prostředků, objednávky potravin a jiných druhů zboží, přejímka zboží a jeho uložení, výdej potravin ze skladu, vedení kompletní skladové evidence, vedení denní spotřeby potravin, zpracovávání výdejek potravin, sestavování jídelních lístků včetně alergenů a sledování spotřebního koše, zpracování rozpočtu na následující rok, komplexní zajištění účetní agendy, objednávek, faktur, vyúčtování, kontrola plateb strávníků + vracení přeplatků, tvorba cen jídel, inventarizace majetku.

Pa*******.o.

administrativní pracovnice

září 2015 – listopad 2022 7 let a 3 měsíce

administrativní pracovnice - nákup materiálu pro stomatologickou ordinaci + zajištění plynulého chodu recepce, kontrola skladových zásob + skladová evidence, kontrola expirací léčiv a materiálů, komunikace se zdravotními pojišťovnami a OSSZ datovou schránkou, měsíční uzávěrka zdravotních pojišťoven a příprava mzdových podkladů účetní, vyřizování emailové dokumentace, telefonické objednávání a odhlašování pacientů v programu Stomatolog, vedení pokladny a fakturační evidence, zhotovení OPG a 3D snímků, asistence lékařce u stomatologických výkonů. Hlídání termínů platností PBTK u přístrojového vybavení ordinací, kontrola bezpečnostních listů, zajištění vstupních a výstupních prohlídek a BOZP u zaměstnanců, vyplňování a zasílání ročních statistických výkazů na ÚZIS ČR.

MU*********ský

administrativní pracovnice

duben 2000 – srpen 2015 15 let a 5 měsíců

Administrativní pracovník - nákup materiálu a veškerých komodit pro stomatologickou ordinaci, zodpovědnost za chod recepce, objednávky pacientů, asistence zubnímu lékaři při stomatologických výkonech, emailová dokumentace, komunikace s OSSZ, zdravotními pojišťovnami - měsíční uzávěrky dávek pro ZP, hlídání platnosti smluv ZP, tvorba a evidence faktur, příprava mzdových podkladů účetní, vedení poklady, zhotovení OPG a 3D snímků, příprava vstupních a výstupních prohlídek zaměstnanců.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

rodina, pečení, čtení, plavání, běh

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45