Šárka K. 44 let , životopis 245059
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Pracovník back office Pracovník front office Recepční v administrativě Referent Vedoucí provozu / provozní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola - centrum odborné přípravy v Opavě
asistentka podnikatele - management strojírenství
1995 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 7 měsíců
ZŠ*******duň
vedoucí školní jídelny
prosinec 2022 – říjen 2025 2 roky a 11 měsíců
řízení plynulého chodu ŠJ, vyřizování veškeré korespondence, evidence přihlášených strávníků - přihlášky a odhlášky, zpracování statistických výkazů, zajišťování oprav a údržby pracoviště, evidence pracovní doby zaměstnanců ŠJ, vedení evidence a údržby ochranných pracovních prostředků, objednávky potravin a jiných druhů zboží, přejímka zboží a jeho uložení, výdej potravin ze skladu, vedení kompletní skladové evidence, vedení denní spotřeby potravin, zpracovávání výdejek potravin, sestavování jídelních lístků včetně alergenů a sledování spotřebního koše, zpracování rozpočtu na následující rok, komplexní zajištění účetní agendy, objednávek, faktur, vyúčtování, kontrola plateb strávníků + vracení přeplatků, tvorba cen jídel, inventarizace majetku.
Pa*******.o.
administrativní pracovnice
září 2015 – listopad 2022 7 let a 3 měsíce
administrativní pracovnice - nákup materiálu pro stomatologickou ordinaci + zajištění plynulého chodu recepce, kontrola skladových zásob + skladová evidence, kontrola expirací léčiv a materiálů, komunikace se zdravotními pojišťovnami a OSSZ datovou schránkou, měsíční uzávěrka zdravotních pojišťoven a příprava mzdových podkladů účetní, vyřizování emailové dokumentace, telefonické objednávání a odhlašování pacientů v programu Stomatolog, vedení pokladny a fakturační evidence, zhotovení OPG a 3D snímků, asistence lékařce u stomatologických výkonů. Hlídání termínů platností PBTK u přístrojového vybavení ordinací, kontrola bezpečnostních listů, zajištění vstupních a výstupních prohlídek a BOZP u zaměstnanců, vyplňování a zasílání ročních statistických výkazů na ÚZIS ČR.
MU*********ský
administrativní pracovnice
duben 2000 – srpen 2015 15 let a 5 měsíců
Administrativní pracovník - nákup materiálu a veškerých komodit pro stomatologickou ordinaci, zodpovědnost za chod recepce, objednávky pacientů, asistence zubnímu lékaři při stomatologických výkonech, emailová dokumentace, komunikace s OSSZ, zdravotními pojišťovnami - měsíční uzávěrky dávek pro ZP, hlídání platnosti smluv ZP, tvorba a evidence faktur, příprava mzdových podkladů účetní, vedení poklady, zhotovení OPG a 3D snímků, příprava vstupních a výstupních prohlídek zaměstnanců.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace