Lucie P. 40 let , životopis 576115
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Kontrolor ve strojírenství Kontrolor výroby Kvalitář Merchandiser Nákupčí pro prodejní řetězce Pracovník back office Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU a SOŠ Kpt. Jasioka, Havířov-Prostřední Suchá
Podnikání
2010 – 2013SŠ s maturitou
SOU a SOŠ Kpt. Jasioka, Havířov-Prostřední Suchá
Výrobce kožedělného zboží (Brašnář)
2000 – 2003Vyučení
Praxe 21 let
Ar*******tro
Vedoucí skladu
2023 – dosud 3 roky
Vedení a zodpovědnost za chod centrálního skladu. Koordinace a vedení 15-20 skladníků, účast na jejich náboru. Řešení dodavatelských a zákaznických reklamací. Spolupráce s ostatními odděleními na plynulém chodu CS.
Ca*****ope
Zástupce vedoucího skladu - expedient - fakturant
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
Expedice, fakturace v interním systému Premiér. Správa objednávek a EDI komunikace . Objednávání zboží u dodavatele a zodpovědnost za skladové zásoby. Veškeré administrativní činnosti spojené s provozem skladu. Spolupráce s vedoucím na chodu skladu.
Br*****mbo
Incoming warehouse
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Komplexní zajištění chodu příjmu materiálu na sklad. Koordinace řidičů VZV při vykládce aut. Systémový příjem materiálu a řešení neshod v interním systému Microsoft Dynamic AX. Zpracování dodacích listů, administrativní činnosti, dílčí inventury, vedení skladové evidence a spolupráce s ostatními odděleními. Komunikace s celním jednatelstvím.
Pe*****ket
Zástupce vedoucího prodejny
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Zastupování vedoucího v jeho nepřítomnosti, spoluodpovědnost za celkové řízení prodejny. Veškeré činnosti, spojené s chodem prodejny.
Sm*****any
Kvalitář
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Kontrola komponentů a hotových výrobků. Práce s měřidly. Evidence neshod v interním systému.
Pl*********tro
Administrativní pracovník
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Práce s pokladnou a terminálem. Splátkový prodej, práce v SAP. Řešení reklamací, komunikace se servisy. Veškeré administrativní činnosti spojené s chodem prodejny.
Gl***** ČR
Prodavač
2011 – 2016 5 let a 6 měsíců
Prodavačka, zástupce vedoucí. Práce s pokladnou, terminálem. Práce se skenerem, obsluha elektrických, paletových vozíků, retráku.
Re*******ace
Číšník/servírka
2006 – 2011 5 let a 6 měsíců
Servírka, provozní.
Fi*****ská
Pomocná síla do kuchyně
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Prodavačka v kantýně.
Fa*****tov
Ošetřovatel/chovatel zvířat
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Ošetřovatel hospodářských zvířat.
Jazyky
polštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
PremierZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce