Pavel K. 54 let , životopis 1211046
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Ďáblice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Mistr ve výrobě Mistr v tisku a polygrafii Vedoucí / manažer skladu Vedoucí výroby
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Náměstí Míru 19
Mechanik opravář motorových vozidel (Automechanik - zkrácené studium)
září 1986 – prosinec 1989Vyučení
Praxe 29 let a 2 měsíce
IN******X
vedoucí skladu
červen 2025 – dosud 7 měsíců
Vedení běžné agendy skladu - příjem zboží a jeho kontrola - výdej zboží montážním partám - příprava zboží a materiálu pro montážníky - koordinace s obchodním oddělením - evidence zboží na skladě - kontrola knihy jízd - vedení a kontrola docházky - zodpovědnost za pokladnu
PR*****KAB
Mistr ve výrobě
září 2024 – červen 2025 10 měsíců
Vedení pracovníků ve výrobě, cca 25 lidí na směně ( na oddělení přes 50 pracovníků ) , spolupráce s agenturními kolegy . Dodržování interních předpisů firmy a BOZP, školení pracovníků a hlídání školících směrnic na výrobních linkách, zajištění periodických zdravotních prohlídek. Řešení výrobních problémů ( porucha výrobní liny, závada na výrobním procesu) a dodržování výrobních procesů. Každodenní práce na PC - celý balíček Microsoft 365 ( Outlook, Share point, Word , Excel, Teams ), dále interní program výroby ( Engine - hlídání produktivity, dohled nad výrobou , časová osa dané výroby na lince ) Spolupráce s jinými odděleními jako například : kontrola kvality, obchodní oddělení, expedice, IT a správa budov. Plánování směn na nepřetržitý provoz a vedení docházky s plánem dovolených. Návrhy na změnu vyšší pracovní třídy pracovníkům, kteří pracují bez závad a mají touhu se dále vyvíjet.
IM******A
Vedoucí skladu
srpen 2023 – srpen 2024 1 rok a 1 měsíc
Vedení celkové agendy chodu skladu. Příjem zboží a jeho každodenní objednávání, dle požadavků interního programu CARIS a nastavení procesu objednávek. Řešení reklamací dodaných náhradních dílů ( špatný díl, poškozený díl ) Objednávání od externích dodavatelů, prodej náhradních dílů zákazníkům přímo nebo přes e shop. Každodenní práce na PC - celková sada Office , příjem objednávek od zákazníka po telefonu. Celková zodpovědnost za chod skladu.
Al*****ign
Vedoucí výroby
duben 2022 – červenec 2023 1 rok a 4 měsíce
Vedení 4 pracovníků ve výrobě a 2 pracovníci na rozvoz zakázek. Dohled nad příjmem zboží a materiálu, řešení výrobních věcí ( dle objednávek a pokynů zákazníka), řešení změn v zakázkách se zákazníkem,dohled nad chodem skladu, plánování logistiky ( hotové zakázky k zákazníkovi). Expedice zakázek přepravní službou po celé ČR. Zkušenost s rozvozem hotových zakázek přímo k zákazníkovi a řešení případných reklamací. Součinnost s externími dodavateli ( lakovna, atip výroba, truhlárna) , dodržování BOZP, vedení administrativy - docházka, dovolenky Každodenní práce s programem POHODA ( přijetí objednávek, stavy zásob, pohyby materiálu)
Nu*********eso
Vedoucí výroby v potravinářské výrobě
říjen 2020 – březen 2022 1 rok a 6 měsíců
vedení 12 členného týmu ve výrobě , obsluha moderních výrobních strojů , hygienická opatření , řešení výrobních problémů , nastavení výrobního plánu , dodržování vysoké kvality produktů , kontrola docházky a dodržování BOZP + PO a HACCP
D***L
Vedoucí týmu
červenec 2020 – září 2020 3 měsíce
Vedoucí týmu - na starosti tým pracovníků o počtu cca 50 až 90 lidí ve skladě. Především dodržování procesů, řešení problémů v dané kompetenci, každodenní vyhodnocení výkonnosti v reportech , docházka, školení nových pracovníků, dodržování BOZP, na začátku každé směny meeting PERFORMANCE DIALOG a celková motivace zaměstnanců. Zkušenost s interním systémem JDA Celková práce na PC se sadou Office ( Outlook, Word, Excel)
Au*****tal
Mistr skladu
červenec 2019 – červen 2020 1 rok
Mistr skladu - vedení týmu 32 lidí, kde je hlavním úkolem zajištění bezproblémové toku materiálu do výroby. Neustálá koordinace mezi několika středisky ( expedice, příjem zboží, výrobní linky). Dodržování interních nařízení ( BOZP + PO, školení zaměstnanců, kontrola docházky a plánování dovolené ). Dodržování standardů firmy 5S ( kvalita, pořádek, ekologie, vylepšování pracovního prostředí, dobré hospodaření) Práce s PC - celková sada Office Interní program DCI a zkušenost s programem SAP Školení: Absolvování 9 školících dní ( po 7 hodinách) Trénink dělá mistry -určování priorit -kompetence vedoucího pracovníka -negativní zpětná vazba -aktivní naslouchání BOZP + PO pro vedoucí pracovníky
Če*********sna
Řidič, logistik
září 2017 – červen 2019 1 rok a 10 měsíců
Řidič , logistik : řízení vozidla : ( skupina B , dodávka do 3,5 tuny ) a rozvoz masa na určená místa - dle rozpisu si připravit logistiku trasy, jednání se zákazníkem, vyřizování reklamací a vyhotovení platby objednávky.
MA******* S.
Vedoucí expedice
listopad 1996 – srpen 2017 20 let a 10 měsíců
1996 - 2017 celkově Mafraprint-a.s.tiskárna Praha 10, Malešice Vedoucí expediční linky vedení týmu pěti zaměstnanců , seřizování výrobního zařízení , odpovědnost za část výrobní produkce, provádění pravidelné údržby zařízení , provádění a vyhodnocování testů nových produktů před jejich zařazením do výroby. 2006 - 2016 : též Mafraprint-a.s.tiskárna Praha 10, Malešice Zástupce vedoucího expedice ( vedoucí směny ) Celková náplň této práce, spočívala v bezchybné výrobě a expedování deníků novin při nočních výrobách: MF Dnes, Lidové noviny, Metro a Hospodářské noviny. Při denní směně je vyráběn komerční tisk ve velké škále titulů. Aby byla má práce úspěšná a bezchybná, předcházelo tomu, mnoho úkonů, které bych chtěl v krátkosti nastínit. -Organizace práce v kolektivu cca 40 lidí. -Vyhodnocování nových výrobních postupů. -Testy nadstandardních produktů a jejich vyhodnocení. -Při ostré výrobě deníků flexibilně a úspěšně reagovat na dané situace. -Při technických potížích eliminovat ještě větší ztráty ( při ostré výrobě novin dochází k časovému zpoždění a následnému pozdnímu rozvozu ) -Zajišťovat stálé kontroly a opravy expediční technologie. Od roku : 2016 - 2017 - též Mafraprint : vedoucí střediska expedice- - k této pozici patří veškerá již vypsaná agenda jako u zástupce ved. expedice + celková zodpovědnost za svěřené středisko. - příprava podkladů pro mzdy a odměňování zaměstnanců - dbát a dodržovat bezpečnostní předpisy na pracovišti - k této pozici patří veškerá již vypsaná agenda jako u zástupce ved. expedice + celková zodpovědnost za svěřené středisko. - příprava podkladů pro mzdy a odměňování zaměstnanců - dbát a dodržovat bezpečnostní předpisy na pracovišti - plánování směn, pracovní doby a plán výroby kmenových i agenturních zaměstnanců - vedení veškeré evidence svěřené středisku expedice ( docházky, periodické prohlídky zaměstnanců, školení VZV, přesčasy, náhradní volno, přehledy a statistika vkládání komerční inzerce do novin )
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Školení Mistrů
Absolvování 9 školících dní ( po 7 hodinách) Trénink dělá mistry -určování priorit -kompetence vedoucího pracovníka -negativní zpětná vazba -aktivní naslouchání
leden 2020