Foto: Pavel K.
ID 1211046

Pavel K. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Ďáblice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Náměstí Míru 19

Mechanik opravář motorových vozidel (Automechanik - zkrácené studium)

září 1986 – prosinec 1989Vyučení

Praxe 29 let a 2 měsíce

IN******X

vedoucí skladu

červen 2025 – dosud 7 měsíců

Vedení běžné agendy skladu - příjem zboží a jeho kontrola - výdej zboží montážním partám - příprava zboží a materiálu pro montážníky - koordinace s obchodním oddělením - evidence zboží na skladě - kontrola knihy jízd - vedení a kontrola docházky - zodpovědnost za pokladnu

PR*****KAB

Mistr ve výrobě

září 2024 – červen 2025 10 měsíců

Vedení pracovníků ve výrobě, cca 25 lidí na směně ( na oddělení přes 50 pracovníků ) , spolupráce s agenturními kolegy . Dodržování interních předpisů firmy a BOZP, školení pracovníků a hlídání školících směrnic na výrobních linkách, zajištění periodických zdravotních prohlídek. Řešení výrobních problémů ( porucha výrobní liny, závada na výrobním procesu) a dodržování výrobních procesů. Každodenní práce na PC - celý balíček Microsoft 365 ( Outlook, Share point, Word , Excel, Teams ), dále interní program výroby ( Engine - hlídání produktivity, dohled nad výrobou , časová osa dané výroby na lince ) Spolupráce s jinými odděleními jako například : kontrola kvality, obchodní oddělení, expedice, IT a správa budov. Plánování směn na nepřetržitý provoz a vedení docházky s plánem dovolených. Návrhy na změnu vyšší pracovní třídy pracovníkům, kteří pracují bez závad a mají touhu se dále vyvíjet.

IM******A

Vedoucí skladu

srpen 2023 – srpen 2024 1 rok a 1 měsíc

Vedení celkové agendy chodu skladu. Příjem zboží a jeho každodenní objednávání, dle požadavků interního programu CARIS a nastavení procesu objednávek. Řešení reklamací dodaných náhradních dílů ( špatný díl, poškozený díl ) Objednávání od externích dodavatelů, prodej náhradních dílů zákazníkům přímo nebo přes e shop. Každodenní práce na PC - celková sada Office , příjem objednávek od zákazníka po telefonu. Celková zodpovědnost za chod skladu.

Al*****ign

Vedoucí výroby

duben 2022 – červenec 2023 1 rok a 4 měsíce

Vedení 4 pracovníků ve výrobě a 2 pracovníci na rozvoz zakázek. Dohled nad příjmem zboží a materiálu, řešení výrobních věcí ( dle objednávek a pokynů zákazníka), řešení změn v zakázkách se zákazníkem,dohled nad chodem skladu, plánování logistiky ( hotové zakázky k zákazníkovi). Expedice zakázek přepravní službou po celé ČR. Zkušenost s rozvozem hotových zakázek přímo k zákazníkovi a řešení případných reklamací. Součinnost s externími dodavateli ( lakovna, atip výroba, truhlárna) , dodržování BOZP, vedení administrativy - docházka, dovolenky Každodenní práce s programem POHODA ( přijetí objednávek, stavy zásob, pohyby materiálu)

Nu*********eso

Vedoucí výroby v potravinářské výrobě

říjen 2020 – březen 2022 1 rok a 6 měsíců

vedení 12 členného týmu ve výrobě , obsluha moderních výrobních strojů , hygienická opatření , řešení výrobních problémů , nastavení výrobního plánu , dodržování vysoké kvality produktů , kontrola docházky a dodržování BOZP + PO a HACCP

D***L

Vedoucí týmu

červenec 2020 – září 2020 3 měsíce

Vedoucí týmu - na starosti tým pracovníků o počtu cca 50 až 90 lidí ve skladě. Především dodržování procesů, řešení problémů v dané kompetenci, každodenní vyhodnocení výkonnosti v reportech , docházka, školení nových pracovníků, dodržování BOZP, na začátku každé směny meeting PERFORMANCE DIALOG a celková motivace zaměstnanců. Zkušenost s interním systémem JDA Celková práce na PC se sadou Office ( Outlook, Word, Excel)

Au*****tal

Mistr skladu

červenec 2019 – červen 2020 1 rok

Mistr skladu - vedení týmu 32 lidí, kde je hlavním úkolem zajištění bezproblémové toku materiálu do výroby. Neustálá koordinace mezi několika středisky ( expedice, příjem zboží, výrobní linky). Dodržování interních nařízení ( BOZP + PO, školení zaměstnanců, kontrola docházky a plánování dovolené ). Dodržování standardů firmy 5S ( kvalita, pořádek, ekologie, vylepšování pracovního prostředí, dobré hospodaření) Práce s PC - celková sada Office Interní program DCI a zkušenost s programem SAP Školení: Absolvování 9 školících dní ( po 7 hodinách) Trénink dělá mistry -určování priorit -kompetence vedoucího pracovníka -negativní zpětná vazba -aktivní naslouchání BOZP + PO pro vedoucí pracovníky

Če*********sna

Řidič, logistik

září 2017 – červen 2019 1 rok a 10 měsíců

Řidič , logistik : řízení vozidla : ( skupina B , dodávka do 3,5 tuny ) a rozvoz masa na určená místa - dle rozpisu si připravit logistiku trasy, jednání se zákazníkem, vyřizování reklamací a vyhotovení platby objednávky.

MA******* S.

Vedoucí expedice

listopad 1996 – srpen 2017 20 let a 10 měsíců

1996 - 2017 celkově Mafraprint-a.s.tiskárna Praha 10, Malešice Vedoucí expediční linky vedení týmu pěti zaměstnanců , seřizování výrobního zařízení , odpovědnost za část výrobní produkce, provádění pravidelné údržby zařízení , provádění a vyhodnocování testů nových produktů před jejich zařazením do výroby. 2006 - 2016 : též Mafraprint-a.s.tiskárna Praha 10, Malešice Zástupce vedoucího expedice ( vedoucí směny ) Celková náplň této práce, spočívala v bezchybné výrobě a expedování deníků novin při nočních výrobách: MF Dnes, Lidové noviny, Metro a Hospodářské noviny. Při denní směně je vyráběn komerční tisk ve velké škále titulů. Aby byla má práce úspěšná a bezchybná, předcházelo tomu, mnoho úkonů, které bych chtěl v krátkosti nastínit. -Organizace práce v kolektivu cca 40 lidí. -Vyhodnocování nových výrobních postupů. -Testy nadstandardních produktů a jejich vyhodnocení. -Při ostré výrobě deníků flexibilně a úspěšně reagovat na dané situace. -Při technických potížích eliminovat ještě větší ztráty ( při ostré výrobě novin dochází k časovému zpoždění a následnému pozdnímu rozvozu ) -Zajišťovat stálé kontroly a opravy expediční technologie. Od roku : 2016 - 2017 - též Mafraprint : vedoucí střediska expedice- - k této pozici patří veškerá již vypsaná agenda jako u zástupce ved. expedice + celková zodpovědnost za svěřené středisko. - příprava podkladů pro mzdy a odměňování zaměstnanců - dbát a dodržovat bezpečnostní předpisy na pracovišti - k této pozici patří veškerá již vypsaná agenda jako u zástupce ved. expedice + celková zodpovědnost za svěřené středisko. - příprava podkladů pro mzdy a odměňování zaměstnanců - dbát a dodržovat bezpečnostní předpisy na pracovišti - plánování směn, pracovní doby a plán výroby kmenových i agenturních zaměstnanců - vedení veškeré evidence svěřené středisku expedice ( docházky, periodické prohlídky zaměstnanců, školení VZV, přesčasy, náhradní volno, přehledy a statistika vkládání komerční inzerce do novin )

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Vnitrofiremní komunikace

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2024

BOZP a PO

Celkově školení i s testy ( certifikáty)

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2023

Školení Mistrů

Absolvování 9 školících dní ( po 7 hodinách) Trénink dělá mistry -určování priorit -kompetence vedoucího pracovníka -negativní zpětná vazba -aktivní naslouchání

leden 2020

Zájmy

Sport celkově - aktivní silniční cyklista, in-line brusle, tenis

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45