T. Ř. , životopis 1274759
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Hotelového provozu, obchodu a služeb, Příbram
Hotelnictví a turismus
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 11 měsíců
Pizza Famiglia - HPT GROUP s.r.o.
Vedoucí provozu / provozní
leden 2020 – listopad 2023 3 roky a 11 měsíců
V pizzerii jsem pracoval jako vedoucí provozu. Mým hlavním úkolem bylo každodenní zajištění plynulého a bezproblémového chodu provozovny. Komunikoval jsem s dodavateli ohledně nastavení cenové kalkulace jednotlivých produktů a následném závozu objednaného zboží. Plánoval jsem směny zaměstnanců, motivoval je, dohlížel na jejich pracovní nasazení a dodržování nastavených postupů a standardů při výkonu práce. Zodpovídal za správnou evidenci denních tržeb, komunikoval se zákazníky v případě jakýchkoliv potřeb či dotazů. Podílel se spolu s majiteli na neustálých inovacích týkajících se především růstu, rozvoje a propagace firmy. A když bylo potřeba, bylo pro mne samozřejmostí se zapojit v běžném provozu a přiložit ruku k dílu.
Feedo.cz
Shift leader/Team leader
červenec 2016 – prosinec 2019 3 roky a 6 měsíců
Ve skladových prostorách e-shopové firmy Feedo.cz jsem pracoval nejprve na pozici Team leadera a posléze jako Shift leader. Mezi hlavní úkony naposledy vykonávané pozice patřilo především organizační zajištění provozu směny a její řízení. Dále plánování, zavádění a sledování provozních cílů a jejich plnění. Spolupracoval jsem na neustálém zlepšování firemních procesů. Nezbytné bylo také poskytování zpětné vazby v podobě denních reportů. Stěžejní činností bylo vedení, organizace a kontrola práce podřízených pracovníků a jejich motivace (15-20 osob). V neposlední řadě komunikace s ostatními odděleními, komunikace s dopravci a dodavateli, nábor nových zaměstnanců a jejich následné zaškolení, tvorba mzdového hodnocení všech podřízených pracovníků, pořádání pravidelných meetingů, předávání směny a informací ostatním SL. Nechyběla samozřejmě také práce s PC a interním systémem a další administrativní činnosti.
Bonnet.cz
Finanční specialista
leden 2014 – červen 2016 2 roky a 6 měsíců
Na práci finančního specialisty mne nejvíce bavilo spojení zjišťování a následného zajišťování individuálních potřeb klienta s obchodem. Denní náplní byl kontakt s klienty, vyhledávání ideálních nástrojů v oblasti pojištění, hypotečních úvěrů, investic, apod.. Dále také vyhledávání nových obchodních příležitostí, péče o stávající klientelu, tvorba prezentací, produktových návrhů a smluv, administrativa a každodenní sebevzdělávání.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
ČNB
Zkoušky odborné způsobilosti dle zákona 257/2016
2010