Mgr. Vendula F. 32 let , životopis 788204
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Dolní Dunajovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Ošetřovatel/chovatel zvířat Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Referent Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta veterinární hygieny a ekologie VFU Brno
Ochrana zvířat a welfare
2019 – 2021Vysokoškolské
Fakulta veterinární hygieny a ekologie VFU Brno
Ochrana zvířat a welfare
2016 – 2019Bakalářské
Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Brno, Kotlářská 9
Jazyková škola AJ
2012 – 2013Základní
Střední odborná škola Fortika
Hotelnictví a turismus
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 11 měsíců
Al*****avy
Vedoucí provozu / provozní
leden 2022 – prosinec 2025 4 roky
Vedení chodu kanceláře a provozu. Fakturace v účetním programu Premier. Tvorba přehledů prodejů v tabulkovém procesoru Microsoft Excel. Podpora obchodního týmu. Organizace práce brigádníků. Plánování výroby a logistika. Vyřizování objednávek a komunikace se zákazníky. Základní správa e-shopu na platformě UpGates. Podpora vedení společnosti a další.
Pe*********ová
Pracovník v e-shopu chovatelských potřeb
březen 2021 – září 2021 7 měsíců
Práce v systému pro e-shopy (Shoptet). Vychystávání a balení zboží. Naskladňování zboží. Vydávání objednávek zákazníkům.
Ce******* o.
Administrativní pracovník
listopad 2016 – říjen 2020 4 roky
Administrativní a kontrolní činnost spojená s chodem cestovní kanceláře. Fakturace smluv v účetním systému POHODA. Pomocné administrativní práce na účetním oddělení. Vyhodnocování zájezdů v tabulkovém procesoru Microsoft Excel.
Ce******* o.
Referentka cestovního ruchu
květen 2015 – srpen 2016 1 rok a 4 měsíce
Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Práce v rezervačním systému pro cestovní kanceláře (Stovka). Komunikace a spolupráce s průvodci a řidiči. Administrativní činnost spojená s chodem CK (tvorba zasedacích pořádků, rooming listů, zřizování cestovního pojištění pro klienty, potvrzování cestovních smluv a další).
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
PremierPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Shoptet - systém pro e-shopy, UpGates - systém pro e-shopy
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení