Ing. Naďa Č. 60 let , životopis 1522469
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní ředitel/manažer Pracovník pohřební služby Referent Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola strojní a textilní
technologie textilu a oděvnictví
1983 – 1987Vysokoškolské
Gymnázium
přírodovědný obor
1979 – 1983SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 6 měsíců
KM*********ona
Vedoucí provozu / provozní
leden 2025 – dosud 1 rok
Řízení a motivace týmu, důraz na zákaznický servis, odpovědnost za provoz a kvalitu služeb, logistika a zásobování, reprezentace značky
Ap*********.o.
Koordinátorka konsignačního skladu pracovních oděvů
duben 2023 – prosinec 2024 1 rok a 9 měsíců
Zodpovědnost za optimalizaci stavu zásob, fakturace zboží, organizace a řízení inventur.
Fa*******.o.
Vedoucí prodejny pracovních a ochranných pomůcek
2018 – 2023 5 let a 6 měsíců
podpora týmu, správa zásob, pravidelně jsme plnili nastavené cíle společnosti a budovali vztahy se zákazníky
ET*****.o.
Vedoucí prodejny domácích spotřebičů
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Řízení provozu prodejny, zásob. Motivace týmu. Péče o look prodejny. Komunikace s dodavateli. Administrativa a analýza plnění prodejních cílů.
Te******* ČR
Obchodní manažerka
2002 – 2016 14 let a 6 měsíců
Podpora týmu včetně jeho motivace a osobního rozvoje. Plánování a realizace přestaveb prodejní plochy s výsledným nárůstem tržeb. Pozitivní hodnocení nadřízených za finanční výsledky, standardy a audity.
Ch*****rev
Vedoucí střediska
2000 – 2002 2 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za skladové hospodářství a výsledky VO i MO prodejny. Logistika zpracovaných objednávek a komunikace se zákazníky. Akvizice a rozvoj obchodních vztahů.
Če*********nik
Administrátorka vedoucích pošt
1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
Řízení a kontrola administrativních a personálních činností. Koordinace plynulosti poštovního provozu. Dodržování kvality poskytovaných služeb.
Di*********rev
Obchodní referent
1995 – 1999 4 roky a 6 měsíců
Zpracování a evidence objednávek, řešení reklamací. Zajišťování péče o zákazníky a budování dobrých vztahů. Logistika zakázek.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
sociální sítě-LinkedIn, Facebook, Chat GPT
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Orientace na výsledek, Time management, 360° zpětná vazba, motivace spolupracovníků
Kurzy
Mzdové účetnictví
2016
Management (efektivní manažer) - Open University ČR
2002