Ing. Daniel R. 31 let , životopis 691054
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Finanční poradce Finanční ředitel/manažer Konzultant v ekonomii Odborný asistent v ekonomii Project manager organizačně-ekonomický Project manager v bankovnicví Project manager věda-výzkum Risk manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická
Podniková ekonomika
září 2017 – srpen 2019Vysokoškolské
Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická
Ekonomika a management služeb
říjen 2014 – květen 2017Bakalářské
Gymnázium a obchodní akademie, Tanvald, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 2010 – květen 2014SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 5 měsíců
DO*****.cz
Vedoucí projektový manažer
leden 2024 – dosud 2 roky
Administrace a řízení projektů financovaných ze zdrojů EU a státního rozpočtu - zaměření na OP PIK, OP TAK, OPŽP, NPO, RES+; vytváření a psaní projektových žádostí, administrace a koordinace výběrových řízení, hledání grantových možností, specializace na VaV projekty, zapisování VaV dosažených výsledků do databází, komunikace s klienty a orgány státní správy - zaměření: ministerstva (MPO, MF, MŽP), příspěvkové a výzkumné organizace (API, TA ČR, VŠ, výzkumné ústavy). Sledování plnění cílů, sledování projektů v době udržitelnosti, pravidelná účast při oponentních řízeních a auditních kontrolách ze strany poskytovatele dotace. Účetnictví z pohledu dotace, dále plánování, tvorba a kontrola rozpočtů projektu aj. Vedení týmu lidí oddělení realizace projektů.
DO*****.cz
Projektový manažer
duben 2020 – prosinec 2023 3 roky a 9 měsíců
Administrace a řízení projektů financovaných ze zdrojů z EU - zaměření na OP PIK, OP TAK, OPŽP, NPO, RES+; vytváření a psaní projektových žádostí, administrace a koordinace výběrových řízení, hledání grantových možností, specializace na VaV projekty, komunikace s klienty a orgány státní správy - zaměření: ministerstva (MPO, MF, MŽP), příspěvkové a výzkumné organizace (API, TA ČR, VŠ, výzkumné ústavy), sledování plnění cílů, sledování projektů v době udržitelnosti, účetnictví z pohledu dotace, plánování, tvorba a kontrola rozpočtů a další.
Ma*********dce
Marketingový poradce v oblasti tvorby prezentací a PR
září 2016 – červen 2019 2 roky a 10 měsíců
Komunikace se stálými klienty, včetně aktivního vyhledávání nových. Řízení a sjednávání pracovních schůzek. Zpracování výsledných reportů, spolupráce s úřady v oblasti ochrany dat. Sestavování prezentací pro klienty (např. v programech Online Prezi, PowerPoint SlideRocket, Keynote, aj.), včetně poradenství a samotného prezentování. Součástí pracovní pozice také základy pravidel tvorby prezentace.
Ok*********sou
Odborný praktikant
březen 2017 – duben 2019 2 roky a 2 měsíce
Spoluúčast na organizaci mezinárodního veletrhu cestovního ruchu „Veletrh Euroregion Tour“. Náplň práce: moderování výstav a koordinace soutěží v oblasti regionálních produktů a služeb, tvorba a sběr dat z dotazníkového šetření, analýza dat a závěrečných zpráv z veletrhu pro regionální média a organizace.
ZF*****.o.
Stážista
červen 2016 – září 2017 1 rok a 4 měsíce
Odborná stáž v rámci studia na VŠ, spojená s bakalářskou prací na téma "Dopad logistiky a nákupu na efektivní fungování nadnárodní korporace". Stáž proběhla na odděleních "Nákupu a logistiky" v přední automobilové nadnárodní společnosti. Náplň práce: příprava rozsáhlé prezentace pro představenstvo ze zahraničí (Německo), vypracování analýz v oblasti materiálů (supply base) a zahraničních dodavatelů, účast na obchodních jednáních po celé ČR.
Te***** EF
Student
březen 2016 – květen 2017 1 rok a 3 měsíce
Mezinárodní konference – „Mladí vědci“ Polsko 2017 Výzkumné téma a problematika: „Regional Products Of the Czech-Polish Borderlands With Focusing On the Liberec Region“. Výstup: Sborník s autorskými právy, jehož obsahem je podrobná analýza regionálních produktů, distribučního řetězce a tradic v Česko-Polském příhraničí. Rovněž zkušenost s vedením týmů lidí na projektech.
Ti*********.o.
Brigádník + odborná praxe
červen 2011 – září 2015 4 roky a 4 měsíce
Každoroční letní brigády při studiu na SŠ a VŠ. "Oddělení stavebnictví" - Polykarbonátové dutinkové desky a solární články AKYSUN. Náplň práce: příprava, formátování a svařování solárních článků typu "HOBBY" i "PROFI" sloužící pro ohřev vody. V rámci studia na SŠ proběhla odborná praxe ve společnosti zabývající se zpracováním plastů. Praxe na odděleních: účetnictví, recepce, obchodní prodejna a reference, výroba.
DE*****.o.
Brigádník
červen 2011 – srpen 2012 1 rok a 3 měsíce
Letní brigády v oddělení barvírny v nejstarší tuzemské firmě na výrobu dřevěných hraček a pianinové mechaniky.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
ERP - Odoo, ISKP14+ (MS+2014), ISKP21+ (MS2021+), ISTA, SISTA (TA ČR), RIV-VaVai, Open Office, PDFsam Basic, Audacity, Acrobat Reader DC, Statgraphics XVII, Picasa 3, VLC Player, PSPad, AIMP, Online Prezi, Keynote, PowerPoint, SlideRocket, Impress LibreOffice.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Aktuální výzvy a zadávání veřejných zakázek
Právní rámec, rozhodovací praxe, režimy, praktické dopady, novelizace ZZVZ.
srpen 2025
Účetnictví z pohledu dotací
Účtování na dotačním projektu (zásady a povinné náležitosti), karty majetku, účetní střediska, oddělená účetní evidence, vykazování režijních nákladů aj.
duben 2025
Základy účetnictví - dotace
Základní charakteristika účtování z pohledu dotace, dokumenty potřebné v rámci dotačního řízení, včetně udržitelnosti projektu.
červen 2021
Microsoft Excel - základní a pokročilý kurz
Zadávání a práce s daty, automatické vyplňování, formátování, tabulky, vzorce, absolutní a relativní odkazy, funkce, grafy, práce s listy, vkládání a úpravy obrázků a klipartů, vkládání organizačního schématu, SmartArt.
srpen 2020