Ing. Jana B. 46 let , životopis 1511501
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta hornicko - geologická VŠB - TU Ostrava
Environmentální inženýrství
říjen 1997 – červen 2003Vysokoškolské
Gymnázium Krnov
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 1993 – květen 1997SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 8 měsíců
Ex*****.o.
Vedoucí projektového nákupu
květen 2023 – září 2025 2 roky a 5 měsíců
vedení a rozvoj týmu 7 projektových nákupčích odpovědných za nákup strategických celků (hydrauliky, kabeláže, balistiky, podvozků atd.), odpovědnost za dodávky long LT materiálu pro veškeré projekty, odpovědnost za revizi a následného plnění dle shortage reportů na projektech, pravidelný reporting hlavních KPI na oddělení projektového a operativního nákupu, účast na „kick-off“ poradách všech nových projektů, spoluúčast na celkové strategii a vývoji projektů (role nákupu ve vztahu k dodacím lhůtám strategických položek, který má vliv na harmonogramy projektů), tvorba nákupní strategie pro jednotlivé projekty a následná klíčová jednání s dodavateli z ČR i zahraničí, včetně uzavírání kontraktů, spolupráce s vedoucími kooperujících oddělení (výroba, plánování, projektové vedení, konstrukce atd.), účast na projektech týkajících se rozvoje interních procesů (řízení inženýrských změn, poptávkový SW atd.), účast na dodavatelských auditech, odpovědnost za sestavení ročního plánu dodavatelských auditů a jeho plnění, účast na interním auditu oddělení nákupu
Jo*****.s.
Vedoucí operativního nákupu
srpen 2018 – duben 2023 4 roky a 9 měsíců
vedení a rozvoj týmu 7 nákupčích surového materiálu, nevýrobního materiálu, kovových obráběných dílců a speciálních procesů – externích kooperací (elektroleštění, svařování, nástřiky, broušení atd.), odpovědnost za dosahování cílů na oddělení, pravidelný report managementu, strategická jednání s dodavateli včetně uzavírání kontraktů, spolupráce na úrovni tým leadrů i managerů kooperujících oddělení (výroba, plánování atd.), účast na projektech, jako např. zavádění výroby nových typů výrobků, převod centrálního skladu z UK do ČR apod. účast na dodavatelských auditech
Jo*****.s.
Nákupčí nevýrobního materiálu
říjen 2017 – srpen 2018 11 měsíců
vyjednávání s dodavateli, vyřizování požadavků na nevýrobní materiál napříč celou firmou, zpracovávaní nabídek od dodavatelů, zodpovědnost za výběr nejvhodnějšího dodavatele dle zadaných kritérií s ohledem na kvalitu a cenu produktu, zodpovědnost za databázi smluv, revize smluv (zpracovávání dodatků apod.), organizace výběrových řízení na dodavatele služeb i nevýrobního materiálu (obalový materiál, čistící utěrky pro potřeby dílny apod.)
Jo*****.s.
Nákupčí obráběných dílců a kooperací
srpen 2013 – říjen 2016 3 roky a 3 měsíce
vyjednávání s dodavateli v anglickém i českém jazyce, vyřizování poptávek a zpracovávaní nabídek od dodavatelů, zodpovědnost za výběr nejvhodnějšího dodavatele dle požadavků výroby i s ohledem na kvalitu a cenu produktu, zodpovědnost za objednání a včasné dodání dílů do výroby spolupráce s oddělením plánování a kvality
In*******čov
Referent exportu
listopad 2012 – červenec 2013 9 měsíců
komunikace se zákazníky (především AJ), zodpovědnost za vyřizování zákaznických objednávek (zakládání objednávek do systému, správa všech otevřených objednávek, koordinace s oddělením nákupu a s oddělením skladů, vyexpedování zásilek), komunikace s celní deklarací a s přepravními společnostmi, zajišťování veškeré dokumentace potřebné pro export do ČR, EU i třetích zemí
In*******čov
Nákupčí
září 2006 – červenec 2009 2 roky a 11 měsíců
vyjednávání s dodavateli v anglickém i českém jazyce, zodpovědnost za objednání a včasné dodání dílů do výroby, vyřizování reklamací, odpovědnost za výši skladových zásob a spolupráce na optimalizaci skladových zásob, spolupráce na zavádění auditů u dodavatelů
Au*****ouc
Referent zákaznického servisu
listopad 2005 – srpen 2006 10 měsíců
vyjednávání se zákazníky - osobní kontakt i telefonicky, vyřizování zakázek a reklamací, administrativa spojená s denním provozem pobočky
Gr*****.o.
Referent zákaznického servisu, nákupčí
prosinec 2003 – říjen 2005 1 rok a 11 měsíců
vyjednávání s dodavateli, zodpovědnost za objednání a včasné dodání zboží na pobočku, vyřizování reklamací s dodavateli i se zákazníky, vyjednávání se zákazníky telefonicky, vyřizování zakázek, administrativa spojená s denním provozem pobočky, řízení skladu a spolupráce na optimalizaci skladových zásob
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
Oracle ERPZačátečník
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Práce v ERP OR Systém - pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz pro vedoucí týmů
kurz pro vedoucí týmů organizovaný JuiceUP s r.o. Praha – kurz byl sestaven do 4 celodenních workshopů, zaměřený na jednání s lidmi, typologii osobnosti, styly vyjednávání, způsob řízení týmu
květen 2024