Foto: Ing. Jana B.
ID 1511501

Ing. Jana B. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Ředitel / manažer nákupu

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta hornicko - geologická VŠB - TU Ostrava

Environmentální inženýrství

říjen 1997 – červen 2003Vysokoškolské

Gymnázium Krnov

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

září 1993 – květen 1997SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 8 měsíců

Ex*****.o.

Vedoucí projektového nákupu

květen 2023 – září 2025 2 roky a 5 měsíců

vedení a rozvoj týmu 7 projektových nákupčích odpovědných za nákup strategických celků (hydrauliky, kabeláže, balistiky, podvozků atd.), odpovědnost za dodávky long LT materiálu pro veškeré projekty, odpovědnost za revizi a následného plnění dle shortage reportů na projektech, pravidelný reporting hlavních KPI na oddělení projektového a operativního nákupu, účast na „kick-off“ poradách všech nových projektů, spoluúčast na celkové strategii a vývoji projektů (role nákupu ve vztahu k dodacím lhůtám strategických položek, který má vliv na harmonogramy projektů), tvorba nákupní strategie pro jednotlivé projekty a následná klíčová jednání s dodavateli z ČR i zahraničí, včetně uzavírání kontraktů, spolupráce s vedoucími kooperujících oddělení (výroba, plánování, projektové vedení, konstrukce atd.), účast na projektech týkajících se rozvoje interních procesů (řízení inženýrských změn, poptávkový SW atd.), účast na dodavatelských auditech, odpovědnost za sestavení ročního plánu dodavatelských auditů a jeho plnění, účast na interním auditu oddělení nákupu

Jo*****.s.

Vedoucí operativního nákupu

srpen 2018 – duben 2023 4 roky a 9 měsíců

vedení a rozvoj týmu 7 nákupčích surového materiálu, nevýrobního materiálu, kovových obráběných dílců a speciálních procesů – externích kooperací (elektroleštění, svařování, nástřiky, broušení atd.), odpovědnost za dosahování cílů na oddělení, pravidelný report managementu, strategická jednání s dodavateli včetně uzavírání kontraktů, spolupráce na úrovni tým leadrů i managerů kooperujících oddělení (výroba, plánování atd.), účast na projektech, jako např. zavádění výroby nových typů výrobků, převod centrálního skladu z UK do ČR apod. účast na dodavatelských auditech

Jo*****.s.

Nákupčí nevýrobního materiálu

říjen 2017 – srpen 2018 11 měsíců

vyjednávání s dodavateli, vyřizování požadavků na nevýrobní materiál napříč celou firmou, zpracovávaní nabídek od dodavatelů, zodpovědnost za výběr nejvhodnějšího dodavatele dle zadaných kritérií s ohledem na kvalitu a cenu produktu, zodpovědnost za databázi smluv, revize smluv (zpracovávání dodatků apod.), organizace výběrových řízení na dodavatele služeb i nevýrobního materiálu (obalový materiál, čistící utěrky pro potřeby dílny apod.)

Jo*****.s.

Nákupčí obráběných dílců a kooperací

srpen 2013 – říjen 2016 3 roky a 3 měsíce

vyjednávání s dodavateli v anglickém i českém jazyce, vyřizování poptávek a zpracovávaní nabídek od dodavatelů, zodpovědnost za výběr nejvhodnějšího dodavatele dle požadavků výroby i s ohledem na kvalitu a cenu produktu, zodpovědnost za objednání a včasné dodání dílů do výroby spolupráce s oddělením plánování a kvality

In*******čov

Referent exportu

listopad 2012 – červenec 2013 9 měsíců

komunikace se zákazníky (především AJ), zodpovědnost za vyřizování zákaznických objednávek (zakládání objednávek do systému, správa všech otevřených objednávek, koordinace s oddělením nákupu a s oddělením skladů, vyexpedování zásilek), komunikace s celní deklarací a s přepravními společnostmi, zajišťování veškeré dokumentace potřebné pro export do ČR, EU i třetích zemí

In*******čov

Nákupčí

září 2006 – červenec 2009 2 roky a 11 měsíců

vyjednávání s dodavateli v anglickém i českém jazyce, zodpovědnost za objednání a včasné dodání dílů do výroby, vyřizování reklamací, odpovědnost za výši skladových zásob a spolupráce na optimalizaci skladových zásob, spolupráce na zavádění auditů u dodavatelů

Au*****ouc

Referent zákaznického servisu

listopad 2005 – srpen 2006 10 měsíců

vyjednávání se zákazníky - osobní kontakt i telefonicky, vyřizování zakázek a reklamací, administrativa spojená s denním provozem pobočky

Gr*****.o.

Referent zákaznického servisu, nákupčí

prosinec 2003 – říjen 2005 1 rok a 11 měsíců

vyjednávání s dodavateli, zodpovědnost za objednání a včasné dodání zboží na pobočku, vyřizování reklamací s dodavateli i se zákazníky, vyjednávání se zákazníky telefonicky, vyřizování zakázek, administrativa spojená s denním provozem pobočky, řízení skladu a spolupráce na optimalizaci skladových zásob

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

Oracle ERPZačátečník

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Práce v ERP OR Systém - pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz pro vedoucí týmů

kurz pro vedoucí týmů organizovaný JuiceUP s r.o. Praha – kurz byl sestaven do 4 celodenních workshopů, zaměřený na jednání s lidmi, typologii osobnosti, styly vyjednávání, způsob řízení týmu

květen 2024

Zájmy

rodina, sport, dům

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45