D. V. , životopis 804295
Vzdělání Vysokoškolské
ČZU v Praze, provozně ekonomická fakulta
Ekonomika a management
2012 – 2017Vysokoškolské
Obchodní akademie
Ekonomika a podnikání
1991 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 6 měsíců
xx
Regionální obchodní manažer
září 2024 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Nábor zaměstnanců, umístění zaměstnanců na pozice, administrativa s tím související, GDPR, Pracovní smlouvy, přihlašování zahraničních zaměstnanců, BOZP, nákup a zajišťování OPP pro zaměstnance. Zpracování podkladů pro mzdy, docházky a další. Vyhledávání a realizace dotačních programů.
Si*******.o.
Vedoucí pobočky Pce
duben 2023 – srpen 2024 1 rok a 5 měsíců
Vedoucí pobočky Zaměření: letní údržba silnic I. třídy v Královéhradeckém, Pardubickém a Středočeském kraji, oprava a údržba svodidel na dálnici D11 a D35, provádění bezpečnostních protismykových úprav dle zakázek v rámci ČR. Organizace a řízení pobočky, vedení 50 zaměstnanců – stavbyvedoucí, montéři a administrativa a jejich činnosti v oblasti údržby silnic. Plánování kapacit, kontrola a hodnocení odvedené práce, dodržování a naplňování stanovených ekonomických plánů, plánování investic, školení a dodržování bezpečnosti práce, vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonů, personalistika. Školitel BOZP dle ŘSD Dodržování legislativy v rámci činností na silnicích Veškerá další činnost související s řízením pobočky a jeho majetku.
Mi*********.o.
Vedoucí střediska
listopad 2021 – duben 2023 1 rok a 6 měsíců
Vedoucí střediska stavební firmy v oblasti telekomunikací v Hradci Králové, dodávající své služby společnosti CETIN. Vedení cca 30 lidí – stavbyvedoucí, montéři a administrativa. Organizace a řízení zaměstnanců a jejich práce v oblasti provozní a investiční činnosti. Zvyšování produktivity práce, snižování nákladů, rozvoj zaměstnanců a jejich nábor. Projektový manager, řízení investičních akcí Královéhradeckého kraje pro CETIN a.s. Výběr zaměstnanců, zvyšování jejich kvalifikace v oblasti moderních telekomunikací, zajišťování školení, včetně dotačních na vzdělávání zaměstnanců, typu nabízených Úřadem práce.
UR*******.o.
Obchodní zástupce
prosinec 2019 – 2020 1 rok a 1 měsíc
Obchodní oddělení ve výrobní společnosti, vyrábějící lesní tecniku. Práce spočívá v komunikaci se zákazníky, příprava nabídek, příprava smluv pro obce žádající dotace na lesní techniku a další aktivity spojené s prodejem. Prodej se uskutečňuje ze 2/3 do zahraničí a 1/3 tuzemsko. Obsluha webových stránek, kompletní vyřizování objednávek zákazníků i objednávek z e-shopu. Propagace výrobků na výstavách, prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Instagram, YouTube). Nákup materiálu, poptávky materiálu. Řízení provozní činnosti, tedy výroby strojů, provoz lakovny a úsek obrábění.
Ko*****.s.
Místopředseda představenstva společnosti
říjen 2018 – listopad 2019 1 rok a 2 měsíce
Místopředseda představenstva společnosti Zaměření: Strojírenská společnost zabývající se výrobou zpětných zrcátek pro automotive a dodavatel předním výrobcům autobusů, nákladních a kolejových vozů, výroba ručních litinových pump ke studnám, výroba zabezpečovací techniky, televizních a rozhlasových antén, kamen na tuhá paliva Člen představenstva zodpovědný za obchod (oddělení nákupu, prodeje, marketingu, propagace, logistika, IT, částečně i výroba) Kalkulace, nákladovost výrobků, provozů i celé společnosti, Příprava výročních zpráv, Finanční analýzy, nastavování výrobních procesů a zvyšování efektivity ve výrobě, Audity a spolupráce se všemi odděleními napříč celé společnosti), Strategické plánování a ekonomika společnosti. Ročních uzávěrky a inventarizace majetku společnosti. Tvorba ekonomických, obchodních, výrobních a marketingových plánů. Vyhodnocování prodeje, prodejnosti, rentability, efektivnosti výroby, Využití manažerského účetnictví ve společnosti Částečné vedení výrobně-technického úseku. Meziroční růst exportu o více jak 30 % Meziroční růst tržeb o více jak 15 % Úspěšné zpracování projektu OPPI – nákup nových technologií Vedoucí projektu zavádění ERP systému Helios a její úspěšná implementace ve společnosti, v plné odpovědnosti
Ko*****.s.
Obchodní náměstek ředitele
2004 – září 2018 14 let a 9 měsíců
Obchodní náměstek ředitele společnosti. Řízení a vedení úseku prodeje a nákupu, dopravy, podnikové prodejny, marketing, (celkem 12-15 lidí) Určování krátkodobé i dlouhodobé strategie společnosti. Plánování výroby, prodeje. spolurozhodování o investiční činnosti. Sestavování ročního ekonomického plánu společnosti. Člen vrcholového vedení společnosti. Další činnosti a úspěchy: - Průzkum trhu - Orientace na automobilový průmysl. - Sledování spokojenosti zákazníků. - Obchodní jednání v tuzemsku i zahraničí. - Cenotvorba ve společnosti, cenová strategie, kalkulace. - Zpracování nabídek a obchodních podmínek pro klíčové zákazníky. - Udržování a dodržování systému kvality EN ISO 9001:2016 - Příprava na systém kvality IATF 16949:2016 - Marketingový plán, plánován a zajišťování výstav a veletrhů, v tuzemsku i zahraničí a osobní účast na nich - Zpravování webových stránek a e-shopu. - Vedoucí projektu zavádění ERP systému Helios a její úspěšná implementace ve společnosti, v plné odpovědnosti. - Rozšiřování aktivit v zahraničí, průměrný zvyšující se podíl exportu ve společnosti meziročně - Meziroční růst exportu o téměř 30 % - Poslední meziroční růst obratu o 15 % - Meziroční růst tržeb - Úspěšné zpracování projektu OPPI – Rozvoj na nákup nových technologií ve společnosti.
Ko*****.s.
Vedoucí prodejny
březen 2001 – 2004 3 roky a 10 měsíců
Vedoucí podnikové prodejny železářství po dobu 2 let, následně v obchodním oddělení společnosti zabývající se výrobou a prodejem zpětných zrcátek pro autobusy a nákladní vozy, dále trezorů, kamen a sporáků na tuhá paliva, ručních pump a televizních a rozhlasových antén. Administrativní činnost, vyřizování objednávek, veletrhy, výstavy, obchodní cesty, obchodní styk se zákazníky, vyřizování poptávek a zpracování nabídek.
Je*****boř
Obchodní zástupce
leden 1998 – únor 2001 3 roky a 2 měsíce
Obchodní cestující, následně vedoucí chlazeného skladu s obratem 6 mil. měsíčně. Zvýšení obratu chlazeného zboží za jeden rok o 150 %.
Ta*****.o.
Účetní
září 1995 – prosinec 1997 2 roky a 4 měsíce
Účetní, mzdový účetní. Zpracování mezd pro 30 zaměstnanců. Vedení účetnictví pro společnosti s oděvního průmyslu.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Kurzy
Interní auditor
2019
MS Excel
2018