Ing. Pavel P. 25 let , životopis 1522034
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Business Development Manager Farmaceutický reprezentant Kontrolor v potravinářské výrobě Manažer prodejního teamu Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer kvality Technolog potravinářské výroby Vedoucí / manažer laboratoře Výrobní ředitel/manažer ve výrobě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Essential college
Strategic organizational management
březen 2025 – dosudBakalářské
Mendelova univerzita
Technologie potravin (Food Technology)
červen 2023 – červen 2025Vysokoškolské
Mendelova univerzita
Chemie a technologie potravin
září 2020 – červen 2023Bakalářské
Střední průmyslová škola potravinářská
Analýza potravin
září 2016 – srpen 2020SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 3 měsíce
BI*******. o
Vedoucí pobočky
září 2025 – dosud 4 měsíce
Postupné zaučování a přebírání odpovědností na vedoucího pobočky
Es*********ege
Manažer call centra
říjen 2024 – duben 2025 7 měsíců
- Vedení celého oddělení – zodpovědnost za personální kapacity, plnění cílů, ziskovost a procesní efektivitu. - Strategické plánování (včetně rozpočtů a odměňovacích systémů), nastavování cílů, vyhodnocování výkonu a pravidelná komunikace s klienty i vedením společnosti. - Vedení náborů, školení a rozvoj týmu ve spolupráci se supervizorem, zavádění zlepšovacích
Es*********ege
Supervizor call centra
září 2023 – září 2024 1 rok a 1 měsíc
- Řídil jsem menší tým operátorů, poskytoval každodenní podporu, školení a individuální zpětnou vazbu s cílem zvýšit efektivitu a kvalitu práce. - Spolupracoval jsem s vedením na pilotování nových projektů, nastavování standardů, pracovních postupů a kontrolních mechanismů. - Dohlížel jsem na plynulý provoz, rozvržení směn, operativně řešil problémy a pravidelně reportoval výsledky nadřízeným.
Če*******.s.
Asistent hypotečního specialisty
srpen 2023 – leden 2024 6 měsíců
Komunikace s klienty a účast na schůzkách. Volání firemních klientů a tvorba finančních návrhů
Pa*****s..
Poradce, asistent manažera
březen 2023 – srpen 2023 6 měsíců
Komunikace a schůzky s klienty - Příprava finančních analýz a potřebných podkladů
Pa*****s..
Operátor klientského servisu
leden 2022 – březen 2023 1 rok a 3 měsíce
Domlouvání schůzek, servis klientů, revize portfolia.
TS*****any
Plavčík
červenec 2019 – srpen 2022 3 roky a 2 měsíce
Brigáda
Al*****ert
Ostraha
leden 2021 – leden 2022 1 rok a 1 měsíc
Brigádník
Ka*********and
Brigádník
červen 2018 – prosinec 2021 3 roky a 7 měsíců
Doplňování zboží, práce ve skladu, na kase. Působil jsem na pobočkách v Kroměříži a v Brně.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
E-mail marketingZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Raynet, Trello, Freelo, Open AI
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Leadership, řízení týmů, nábor a zaškolení, optimalizace procesů, práce s KPI, potravinářská technologie, kvalita a bezpečnost potravin, laboratorní praxe, analýza dat, komunikace, řešení krizových situací, zvyšování efektivity, strategické myšlení, reporting, práce s MS Office, práce s ERP, aktivní práce s AI, řízení projektů, zákaznický přístup, orientace na výsledek, time management.
Kurzy
Certifikát: Interní auditor systému řízení kvality dle standardu ISO 9001:2015
2023
Certifikát: Interní auditor systému kritických bodů (HACCP)
2023