L. D. , životopis 1346439
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a obchodní škola Ústí nad Labem
Obchodní akademie (Aplikovaná ekonomie a podnikání)
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 2 měsíce
As*********.o.
Vedoucí oddělení back office
leden 2025 – dosud 1 rok
Při spolupráci na dispečinku zastává systémovou podporu pro provozní oddělení. Vedení a organizace týmu pěti zaměstnanců na Back office. V rámci dispečinku pohotovost - přijímání a zpracovávání objednávek, řešení požadavků a stížností zákazníků. Příprava podkladů pro fakturaci ve spolupráci s finanční účtárnou.Vyřizování obchodní korespondenci, práce v TAS. Tvorba docházky a příprava podkladů pro mzdy. Orientace a příprava smluv, komunikace s druhou stranou, právníky. Přijímání a zpracování žádostí a stížností od zákazníků.
As*********.o.
Personalista
únor 2024 – prosinec 2024 11 měsíců
Kompletní administrativa spojená s životním cyklem zaměstnance. Pracovnělékařské prohlídky, školení a vzdělávání. Evidence docházky. Vyřizování pracovněprávních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů. Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů. Spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce. Komunikace s úřady a institucemi. Zadávání dat do interních/účetních systémů. Pravidelné reporty. Komunikace napříc všemi odděleními firmy na denní bázi. Práce v MS Office.
As*******.s.
Vedoucí dispečerka
září 2021 – leden 2024 2 roky a 5 měsíců
Zajišťování administrátorské činnosti v CAFM programech. Komunikace s obchodními partnery a klienty. Kontrola plnění naplánovaných i krizových požadavků. Chod stanoviště. Plánování směn celého oddělení dispečinku. Vedení týmu pěti pracovníků. Odpovědnost za podřízené a celkové výsledky. Řízení, kontrola a koordinace činností cca 30 vozidel v provozu. Kontrola a analýza odvedené práce.
G *****tál
Vedoucí směny/servírka
prosinec 2018 – červen 2020 1 rok a 7 měsíců
Skladové hospodářství baru. Práce se systémem Qpos. Tvoření směnového kalendáře. Zajišťování běžné provozní a administrativní úkony v rámci svěřené směny. Práce s penězi. Nábor nových zaměstnanců, personální administrativa, koordinace soukromých akcí.
PE*********.o.
Obchodní zástupkyně
červenec 2018 – listopad 2018 5 měsíců
Péče o stávající klienty. Vyhledávání nových potenciálních zákazníků. Prezentace produktů. Vyjednávání a servis smluv. Sledování tržních trendů.
G *****tál
Vedoucí směny/servírka
2013 – červen 2018 5 let a 6 měsíců
Skladové hospodářství baru. Práce se systémem Qpos. Tvoření směnového kalendáře. Zajišťování běžné provozní a administrativní úkony v rámci svěřené směny. Práce s penězi. Nábor nových zaměstnanců, personální administrativa, koordinace soukromých akcí.
Mě*********ice
Referent státní správy a samosprávy
září 2006 – prosinec 2011 5 let a 4 měsíce
Správa recepce. Vyřizování příchozí a odchozí pošty. Pořizování a vydávání úředních opisů, výpisů a potvrzení. Příprava a vedení příslušné dokumentace. Vedení správních registrů a evidence podle předpisů. Konzultační a poradenská činnost v dílčích úsecích správy. Příprava podkladů a reportů. Vidimace a legalizace. Zveřejnňování písemností na úřední desce. CZECH POINT.
Jazyky
němčinazačátečník
turečtinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Archibus, Aktion, Team Assistant
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace