Mgr. Oksana D. 45 let , životopis 1527759
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Business Development Manager Key Account Manager Marketingový ředitel/manažer Obchodní ředitel/manažer Ředitel / manažer hotelu Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Vysokoškolské
Státní Univerzita T. Ševčenka, Kyiv, Ukrajina
Management mezinárodních ekonomických vztahů a mezinárodní obchod
září 1997 – květen 2002Vysokoškolské
Praxe 18 let
La*****.o.
Vedoucí obchodního oddělení
květen 2017 – dosud 8 let a 8 měsíců
Řízení obchodního oddělení včetně nákupu, řešení strategických obchodních záležitostí a projektů pro zakázkovou výrobu, navazování spolupráci a udržování stávajících obchodních vztahů; účast na mezinárodních výstavách a veletrzích, prezentace a propagace firmy, obchodní jednání; vyjednávání obchodních dohod, účast na zákaznických auditech;
CN*******.o.
Referent obchodního oddělení
září 2015 – duben 2017 1 rok a 8 měsíců
Zpracování objednávek pro výrobu hydroturbín a automotive forem, komunikace se zákazníky, řešení reklamaci a koordinace logistiky. Služební cesty v zahraničí, výstavy.
LE*******ain
administrativní podpora
květen 2009 – únor 2010 10 měsíců
administrativní podpora, technický překladatel v oblasti nemovitosti a stavebnictví
PL*********.o.
Asistentka Projekt manažera stavby, technický překladatel, office manažer
květen 2007 – duben 2008 1 rok
Administrativa spojena se stavbou v Liberci, zajištění technické dokumentace a překladů, komunikace s dodavateli, zajištění chodu kanceláře, organizace schůzek.
Ba*****tel
Recepční
únor 2006 – duben 2007 1 rok a 3 měsíce
Hotelová recepce
BI*******.o.
asistentka jednatele, překladatel
srpen 2004 – prosinec 2006 2 roky a 5 měsíců
Administrativní podpora, komunikace se zákazníky v zahraničí v oblasti prodeje herních automatů a rulet, překlady manuálů a technické dokumentace.
AL*********ro.
zákaznická podpora
červenec 2001 – červenec 2004 3 roky a 1 měsíc
Vyřizování stížností od klientů pojišťoven v zahraničí, zajištěni lékařské péči dle potřeby a vyřizování potřebné dokumentace včetně překladů.
Jazyky
francouzštinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
CIA France DELF B2
Jazyková zkouška
2009
Business planning
Training course in business planning
2000
Goethe Institute
Jazykový kurz němčiny
1999