
Ing. Jaroslava Š. 48 let , životopis 1424384
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Čakovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Pracovník back office Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Žilinská Univerzita v Žilině
Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor Poštová a telekomunikačná prevádzka se zaměřením na mark
září 1998 – květen 2004Vysokoškolské
Gymnázium SNP v Banskej Bystrici
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 1992 – červen 1996SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 1 měsíc
Na*****.o.
Vedoucí obchodního oddělení
březen 2013 – červenec 2024 11 let a 5 měsíců
Vedoucí obchodního oddělení (Manažer Call Centra, Inzerce a Zákaznického oddělení): · Vedení Call centra, Inzertního oddělení a Zákaznického servisu v ČR a SR s důrazem na plnění ročního obratu a nákladového plánu. · Odpovědnost za kompletní personální agendu, včetně náboru a motivace zaměstnanců. · Vytváření a implementace týdenních, měsíčních, kvartálních, ročních marketingových kampaní a strategií s veškerými podklady pro telemarketingové a inzertní oddělení s cílem maximalizace dosahu. (návrhy mailingů, mediakitů,...s důrazem na dosažení kvality) · Úspěšné zavedení nového CRM systému pro optimalizaci procesů Call centra a Inzerce. · Vedení Zákaznického oddělení s orientací na kvalitu back office i front office služby pro nejlepší zákaznickou zkušenost. · Koordinace kampaní s externími call centry v ČR a SR, s cílem zvýšit efektivitu a výkon. · Úzká spolupráce s ostatními odděleními, zejména s oddělením marketingu a aktivní účast na strategických poradách vedení. · Vyjednávání smluvních a cenových podmínek s externími dodavateli služeb pro zajištění výhodných podmínek. · Pravidelný reporting a analýza procesů na denní, týdenní a měsíční bázi pro zajištění efektivity a výkonu
At*****ika
Business manager
říjen 2006 – leden 2012 5 let a 4 měsíce
Řízení a zabezpečení provozu jedné divize komerčního call centra ve třech pobočkách v ČR (Praha, Brno, Liberec), s důrazem na obchodní a provozní stránku. Vedení týmů projektových manažerů, koordinace procesů mezi oddělení (IT, HR, trenéři,...). Zodpovědnost za cca 500 zaměstnanců. · Komplexní správa projektů a vypracování strategických návrhů pro rozmanité klienty z oblastí financí, pojišťovnictví, e-shopů, autoprodejců,... · Nastavení a dosažení cílů jak pro klienty (projektové návrhy, cenové nabídky, smluvní podmínky), tak pro společnost Atento (sledování produktivity, obratu a efektivity nákladů).
Te*******aha
Operátor, Supervisor Call centra
červenec 2004 – září 2006 2 roky a 3 měsíce
- aktivní, pasivní telemarketing - vedení týmu
Re*********ica
Majitelka realitní kanceláře, realitní makléřka
září 1997 – září 2000 3 roky a 1 měsíc
Vedení realitní kanceláře, vedení týmu makléřů, prodej/pronájem realit.
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MacOSExpert
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZkušený
Adobe InDesignZkušený
Adobe PhotoshopZkušený
Databázové systémy
MS SQLZačátečník
MS AccessZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingZkušený
Google AnalyticsZkušený
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Nábor, školení, vedení personální agendy, organizační dovednosti.