Oksana K. 38 let , životopis 1515375
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nusle + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Bakalářské
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Economics and Management
září 2016 – červen 2019Bakalářské
Praxe 8 let a 10 měsíců
Al*****ní)
Vedoucí / manažer teamu
květen 2022 – dosud 3 roky a 8 měsíců
V období od května 2022 jsem pracovala jako Vedoucí směny v oddělení balení ve společnosti Alza. Měla jsem na starosti organizaci a koordinaci práce týmu, rozdělování úkolů a kontrolu kvality provedení. Zodpovídala jsem za dodržování pracovních procesů, plnění denních cílů a plynulý provoz směny. Součástí mé práce bylo také zaškolování nových zaměstnanců, řešení provozních situací a komunikace s ostatními odděleními. Dbala jsem na bezpečnost práce, přesnost balení a efektivitu celého procesu, aby byly objednávky vyřízeny včas a k plné spokojenosti zákazníků.
En******y
Cukrář
říjen 2020 – únor 2022 1 rok a 5 měsíců
V období od říjen 2020 do unor 2022 jsem pracovala jako cukrářka v podniku Enjoy. Připravovala jsem dezerty, dorty a pečivo podle zavedených receptur i na základě individuálních požadavků zákazníků. Měla jsem na starosti plánování výrobního procesu, výběr a přípravu surovin, zdobení a finální prezentaci produktů. Dbala jsem na vysokou kvalitu, estetiku a přesnost zpracování, stejně jako na dodržování hygienických a bezpečnostních standardů. Součástí mé práce byla také spolupráce s obsluhou a kuchyní, aby byl chod podniku plynulý a zákazníci byli spokojení.
Do*****pio
Administrator
prosinec 2019 – říjen 2020 11 měsíců
V období od 2019 do 2020 jsem pracovala jako administrátorka v restauraci Doppio. Měla jsem na starosti organizaci každodenního provozu restaurace, komunikaci s hosty a zajištění vysoké úrovně služeb. Koordinovala jsem práci obsluhy a kuchyně, plánovala směny, školila nové zaměstnance a dbala na dodržování pracovních a hygienických standardů. Součástí mé práce byla také inventura, objednávání surovin a vedení pokladny. Aktivně jsem řešila případné problémy a nestandardní situace a starala se o to, aby se hosté cítili příjemně a rádi se vraceli.
Sá*******lář
Operator
leden 2017 – prosinec 2019 3 roky
V období od ledna 2017 do prosince 2019 jsem pracovala v sázkové kanceláři na Ukrajině na pozici pokladníka a operátora zákaznického servisu. Měla jsem na starosti obsluhu klientů, poskytování informací o aktuálních kurzech a pravidlech sázek, zadávání a vyhodnocování tiketů v interním systému a práci s hotovostí i platebními terminály. Součástí mojí práce byla také každodenní komunikace se zákazníky, řešení jejich dotazů a případných reklamací, přičemž jsem dbala na profesionální a vstřícný přístup. Byla jsem zodpovědná za přesnost finančních operací a dodržování interních postupů a legislativních pravidel.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinamírně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení