Není foto: A. V.
ID 891962

A. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ Stavební , Královské Poříčí

Pozemní stavitelství

1991 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 8 měsíců

DH*******ain

Vedoucí / manažer skladu

květen 2021 – srpen 2021 4 měsíce

Plánování a řízení provozu na pracovišti. Dohlížení a kontrola bezpečnosti práce, PO. Provádění metody GEMBA. Provádění školení zaměstnanců. Měsíční hodnocení zaměstnanců. Vedení pohovorů se zaměstnanci. Kontrola a uzavírání docházky. Rozvoj a motivace zaměstnanců. Kontrola a plnění KPI. Reportování vedení společnosti. Práce v ERP systému JDA a The View.

WI*********.o.

Vedoucí zákaznického oddělení

2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců

Eskalační komunikace se zákazníky a dodavateli v případě nedodržení dodacích termínů. Účast a příprava telekonferencí se zákazníkem, dodavatelem a s výrobním týmem. Zajišťování pravidelných inventarizací skladů a výroby. Řízení skladových zásob. Příprava podkladů a cílových ukazatelů pro vedení společnosti. Kontrola zajištění výrobních plánů a následné plnění výrobních linek. Středně-dobé kapacitní plánování. Metodické zaškolovaní nových disponentů a plánovačů výroby, rozvoj stávajících zaměstnanců. Zavádění nových logistických procesů, tvorba manuálů. Účast při výběrových řízení a vedení hodnoticích pohovorů. Uzavírání docházky zaměstnanců v systému BIS. Reklamační řízení (zpracovávání 8D reportů, analýza 5x proč?).

WI*********.o.

Senior - odborný disponent

2010 – 2020 10 let a 6 měsíců

Komunikace se zákazníky, zpracování jejich požadavků. Plánování vývozů k zákazníkům v souladu s požadavky a ve spolupráci s kolegy z ostatních spolupracujících útvarů. Poskytování podkladů k plánování výroby a spolupráce s kolegy z týmu. Komunikace s dodavateli jednotlivých dílů. Zodpovědnost za již zaběhnuté sériové výrobky a částečně i za nové výrobky a jejich správu v SAP. Řízení změn náběhy/ výběhy nového provedení materiálů. Řízení skladových zásob. Účast při výběrových řízení - disponent Rozvoj a zaškolování nových disponentů Vedení hodnotícího pohovoru. Uzavírání docházky, zpracování týmových a cílových odměn. Zpracovávání reportů pro vedení Služební cesty k zákazníkům / dodavatelům.

Po*********.o.

Logistika, plánování výroby

2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců

Spravování kmenových dat v systému, přijímání zakázek ke zpracování, plánování výroby, expedice a zajištění vývozů k zákazníkům. Vystavení dodacích listů a faktur. Zajištění vstupních materiálů pro výrobu. Denní komunikace se zákazníkem a dodavatelem.

Vi*******.o.

Kvalitář

2000 – 2007 7 let a 6 měsíců

Kontrola a dodržování pracovních postupů a technologické kázně, dodržování systému řízení jakosti. Analýze příčiny zjištěných chyb a vyhodnocení zmetkovitosti při výrobě. Zajištění výstupní kontroly kvality výrobků. Zlepšování procesů jakosti ve výrobě.

Ro*******.o.

Asistentka ředitele

1998 – 2000 2 roky a 6 měsíců

Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti. Vedení diáře a organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Příprava a tvorba podkladů pro jednání. Příprava a vytváření zápisů z porad. Komunikace s obchodními partnery. Vyřizování obchodní korespondence. Obsluha datových schránek. Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd. Péče o návštěvy.

So*****lov

Bytový technik

1995 – 1998 3 roky a 6 měsíců

Komunikace s vlastníky a nájemníky objektů, včetně účasti na shromážděních společenství vlastníků a často i vedení a organizování těchto schůzí. Vykonávání pravidelných prohlídek domů a nebytových prostor, z hlediska stavebně-technického a z hlediska dodržování pořádku. Aktivní účast a organizování předání hotových realizovaných děl v souladu s uzavřenými smlouvami o dílo. Vyhodnocování dodržování smluvních podmínek ze strany dodavatele a v případě jejich porušení navrhování vhodného postupu proti dodavateli. Obdobný postup i v případě předepsaných revizí jak ve společných prostorách, tak i v bytech. Vyřizování žádosti o stavební úpravy uživatelů bytových jednotek.

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Odborná znalost SAP, základní znalost AutoCad, ERP systém JDA a The View

Kurzy

Úspěšný manažer 21. století

2021

Insights - osobní a interpersonální efektivita

2021

Školení BOZP, PO

2020

7 návyků skutečně efektivních lidí

2018

Manažerská abeceda I, II,

2017

Manažerské dovednosti I, II

2017

Prezentační dovednosti

2017

Time Management a zpětná vazba

2017

Prevence syndromu vyhoření

2016

Vedení hodnotícího rozhovoru

2016

Komunikační dovednosti

2015

Rozvoj lektorské dovednosti

2015

Štíhlá výroba

2015

BIS - docházkový systém, práce přesčas

2014

Jazykový kurz v Německu

1999

Zájmy

Víkendová turistika a cykloturistika, rekreační plavání, motosport.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45