Monika G. 36 let , životopis 557524
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Office manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště obchodu a služeb, Chrudim, Čáslavská 205
kuchař
2005 – 2008Vyučení
Praxe 9 let a 8 měsíců
Li*******.cz
Manažer prodejny
červen 2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců
- zajišťování kompletního provozu prodejny - zodpovědnost za ekonomické výsledky a plnění dlouhodobých cílů - vedení, motivace a rozvoj týmu, včetně organizace jejich práce a plánování směn - dohled a dodržování firemních pravidel a procesů - objednávky zboží - vykonávání a kontrola všech provozních a manuálních činností v prodejně ( vybalovaní zboží, práce na pokladně včetně práce a hotovostí, inventury, udržování pořádku a čistoty )
Dr*********.o.
Vedoucí / manažer prodejny
říjen 2020 – květen 2022 1 rok a 8 měsíců
Práce na pokladně, příjem zboží, doplňování zboží a s tím spojená administrativa. Další administrativa typu: výkaz hotovosti pokladen a jejich výkazy, ceny zboží, inventury, výkazy rozdílů zboží na skladech, vratky, reklamace, zpracování zákaznických objednávek. Vedení zaměstnanců - pokladních a zástupu vedoucích.
Fl*****rka
Vedoucí kopírovacího centra
únor 2019 – březen 2020 1 rok a 2 měsíce
Aktivní práce na PC, zejména MS Office a corelDraw, tisk a kopírování včetně veškerých dokončovacích prací
RP*********r.o
OSVČ - Objektový manažer
červen 2017 – listopad 2018 1 rok a 6 měsíců
Vyhledávání a pohovory s novými pracovníky a jejich následné zaškolení. Příprava pracovních smluv a zpracování mzdových podkladů. Plánování směn pracovníků na několika provozech. Zajištění správného chodu jednotlivých provozů, objednávky materiálů a jejich následná distribuce na dané lokality. Zpracovávání podkladů pro fakturace a následné vystavování faktur. Operativní a rychlé řešení problému na všech provozech.
Li*******.cz
Pokladní/prodavač
září 2015 – květen 2017 1 rok a 9 měsíců
Pokladní prodavač, zaučování nových zaměstnanců, Specialista na Non-Food, specialista pekař
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook