Hana K. 37 let , životopis 1505939
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Prodavač Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Základní
Základní škola Most
září 1994 – červen 2003Základní
Praxe 9 let a 7 měsíců
Pe******o
Vedoucí směny
listopad 2025 – dosud 2 měsíce
Organizace práce, merchandising, týmová komunikace, motivace, zaučování. Zodpovědnost za chod prodejny v době nepřítomnosti manažera, vyúčtování pokladen, reporting prodeje, sledování aktuálních cílů prodejny, řešení reklamací.
Su*****zoo
Vedoucí / manažer prodejny
červen 2025 – říjen 2025 5 měsíců
Organizace směn, plánování pracovníků tak, aby byl optimální počet personálu ve špičkách i mimo ně. Motivace, hodnocení výkonu, řešení personálních otázek. Delegování úkolů, koordinace práce během směn. Zajistit, aby zákazníci byli spokojený — odborné poradenství, řešení stížností, reklamací. Starat se, aby bylo zboží dobře prezentováno, prodejna udržovaná, vizuální merchandising. Správa financí a reportování. Sledování nákladů, inventury, evidování a odvod tržeb. Dodržování interních předpisů, bezpečnostních a hygienických směrnic. Objednávání zboží od interních i externích dodavatelů, zadávání faktur. Komunikace se zaměstnanci i vedením dávání zpětné vazby.
PE*******ter
Vedoucí / manažer prodejny
listopad 2023 – listopad 2024 1 rok a 1 měsíc
Zodpovědnost za chod prodejny.Logistika zboží,řešení reklamací, proaktivní prodej, motivace a vzdělávání týmu na prodejně, pohovory, řešení krizových situací, komunikace se zákazníky, práce s programem ESO9.Vedení k úspěšným cílům prodejny.
Ad*********enu
Team Leader kompletace
červen 2022 – říjen 2023 1 rok a 5 měsíců
Zaučování nových zaměstnanců, rozdělení pracovních úseků pro daný den. Dohled na dodržení hygienických a provozních směrnic.Řešení nastalých problémů a situací k udržení hladkého provozu. Úzká komunikace s vedením .Kontrola kvality potravin určených ke kompletaci. Objednávka pracovních a úklidových pomůcek. Inventury a příprava obalových materiálů.
Ad*********enu
pracovník kompletace
září 2020 – červen 2022 1 rok a 10 měsíců
Kompletace vyrobených jídel. Kontrola kvality potravin. Následné uzavření a uskladnění. Práce úklidu. Pomocné práce v kuchyni.
Re*******ant
Vedoucí provozu / provozní
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Rozdělení pracovních pozic, .plánování dovolených ,pohovory. Příprava jídelních lístků, objednávky zboží, komunikace se zaměstnanci . Dohled na dodržování hygienických směrnic ,inventury, obsluha zákazníků. Dohled na plnění zadaných úkolů.
Re*******ant
Číšník/servírka
květen 2010 – září 2011 1 rok a 5 měsíců
Příprava pracovní plochy, příprava restaurace, příprava nápojů, přijímání objednávek ,komunikace s hosty a kuchaři ,obsluha hostů, donáška jídel a pití dle objednávky, přijímání plateb od zákazníků. Závěrečný úklid, inventury
De*******ita
Vedoucí úseku prodejny
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
Doplňování zboží,inventury,objednávky,ocenění zboží,prezentace zboží na prodejně,kontrola čerstvosti,vybalování.Úklid jak prodejní plochy tak skladu .
De*******ita
Pokladní
prosinec 2006 – duben 2007 5 měsíců
Komunikace s lidmi .práce s penězi ,inventury doplňování zboží na pokladnách .Odbavování zákazníků ,řešení případných problémů, zaučování nových zaměstnanců.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Prodejce vyhrazených léčivých přípravků.
červen 2024