Foto: Martina M.
ID 1501240

Martina M. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Velim + 15 km ochota dojíždět Mapa Kolín + 10 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Jiřího z Poděbrad, Poděbrady, Studentská 166

Gymnázium (gymnázium všeobecné)

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 29 let a 7 měsíců

EV*********lín

Vedoucí / manažer prodejny

duben 2023 – duben 2025 2 roky a 1 měsíc

Řízení a koordinace provozu prodejny, vedení a motivace týmu zaměstnanců, plánování směn, zodpovědnost za prodejní výsledky a ziskovost prodejny, kontrola zásob, objednávání zboží a udržování pořádku v prodejně, zajišťování kvalitního zákaznického servisu

CO******* HB

Vedoucí / manažer prodejny

březen 2022 – prosinec 2022 10 měsíců

Řízení denního chodu prodejny a koordinace týmu zaměstnanců, plánování směn, školení a motivace personálu, zodpovědnost za prodejní cíle, skladové zásoby a objednávky zboží, zajišťování kvalitního zákaznického servisu a řešení stížností, dodržování interních standardů a provozních předpisů.

Wi*********čky

Prodavač

2019 – únor 2022 3 roky a 2 měsíce

Obsluha zákazníků a poskytování poradenství při výběru hraček a papírenského zboží, prodej zboží a práce s pokladnou, doplnění zásob a udržování pořádku v prodejně

Ba*****vař

Prodavač

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Obsluha zákazníků a poskytování odborného poradenství při výběru produktů, prodej zboží a práce s pokladnou, doplnění zásob a udržování pořádku na prodejní ploše

SE*****lim

Vedoucí směny

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Řízení a koordinace práce týmu během směny, zodpovědnost za provoz a bezpečnost zařízení, kontrola plnění provozních standardů a služeb zákazníkům

Te*********ady

Vedoucí / manažer prodejny

2009 – 2014 5 let a 6 měsíců

Řízení denního chodu prodejny a zajištění hladkého provozu, vedení a motivace týmu zaměstnanců, plánování směn a školení nových pracovníků, zodpovědnost za plnění prodejních cílů a ziskovosti prodejny, kontrola zásob, objednávání zboží a sledování skladových zásob, zajišťování vysoké úrovně zákaznického servisu a řešení stížností zákazníků, implementace marketingových a prodejních strategií stanovených centrálou

Če*******urk

Sekretářka ředitele

1995 – 2008 13 let a 6 měsíců

Administrativní činnost

Fi*******čky

Úředník

1993 – 1994 1 rok a 6 měsíců

Daň z nemovitosti, daň silniční

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45