Není foto: M. F.
ID 1439500

M. F.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Žilinská Univerzita, Strojnícka fakulta v Žiline

konstrukce částí strojů a zařízení

2001 – 2007Vysokoškolské

Stredná priemyselná škola, Nové Mesto nad Váhom

konstruktér

1997 – 2001SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 9 měsíců

KI***** CS

vedoucí inženýr

říjen 2019 – březen 2025 5 let a 6 měsíců

04/2020 – změna pozice na vedoucího inženýra pro tým Ford 10/2019 – nástup na pozici seniorního inženýra - řízení vývojového týmu - koordinace zákaznického a vývojového týmu - komunikace se zákazníkem - podpora nových zakázek - návrh konceptu řešení - prezentace technické nabídky - naplňování cílů a kontrola milníků projektu - plánování rozpočtu pro vývoj produktu - identifikace kritických bodů, a návrh řešení - plánování a implementace změnových řízení

Fa*****rid

vedoucí mechanického a elektrického vývoje

duben 2019 – září 2019 6 měsíců

- vedení týmu mechanické a elektro konstrukce - podílení se na vývoji Faraday Exchanger - předávání know-how o procesech a work-flow nové společnosti - implementace procesů do vývoje - firmu jsem opustil po tom, co vyhlásila insolvenci

FO*******ech

vedoucí mechanického a elektrického vývoje

prosinec 2016 – duben 2019 2 roky a 5 měsíců

Práce ve Foxconn 4Tech byla pro mě výzvou. Učil jsem se novým věcem z prostředí automatizace. V průběhu firemního růstu jsem vytvořil tým mechanické a elektro konstrukce, který se skládal ze 4 konstruktérů, 2 elektro projektantů a jednoho PDM administrátora. Paralelně jsme si vytvářeli vlastní work-flow, všechny procedury, procesy včetně změnového řízeni a pravidel pro generování PN. V období začátků náš tým průmyslové automatizace táhnul další týmy (IoT, data science, MoM) -firma k 01.04.2019 změnila majitele na Faraday Grid

KI***** CS

vedoucí oddělení prototypové dílny, testingu a CAE

duben 2015 – listopad 2016 1 rok a 8 měsíců

V nové pozici vedoucího bylo mým úkolem převzít vedení týmu prototypové dílny který se skládal ze supervisora, 4 plánovačů výroby,1 CNC programátora, 2 SPC techniků a 9 dělníků dílny. Paralelně jsem ale vytvářel dva nové týmy. Tým testování (1 inženýr zaměřený na akustické testy, 1 inženýr zaměřený na programování plc se znalostí elektro, 1 konstruktér testovacích přípravků) a tým CAE (1 mold flow specialista, 2 specialisté na dynamiku pohybujících se častí pracující v program Adams) - práce na projektech: 3621 – Audi E – schloss (A8) 4059 – Maserati M 161 (Levante) 3859 – Keiper/BMW actuator (BMW2 F45/F46, BMW X1 F48/F49) 3615 – Ferrari F151 - moje týmy zajišťovaly podporu a náběh všem novým projektům najíždějícím do výroby společnosti KIEKERT, spolupracovali jsme s kolegy z Německa, USA, Mexika, Číny.

KI***** CS

CAD vývojový konstruktér

červenec 2010 – duben 2015 4 roky a 10 měsíců

Jako konstruktér se zkušenostmi z vývoje plastových dílů jsem byl po krátké době nasazen do běžících projektů, kde jsem mohl ukázat své technické a komunikační schopnosti, což mi pomohlo v získaní důvěry a přebrání odpovědnosti směrem k vedení menších projektů a později ke změně pozice. - práce na projektech: 3654 - Fiat NFGL (Alfa Romeo MiTo) 3904 – Linear actuator for back Rollo (VW Passat) 3944 – Linear actuator for back Rollo (Skoda superb) 4024 - KAMAZ handles (Gazelle Next) 4015 – YO – Fuel flap linear actuator (Yo - Mobile) 3859 – Keiper/BMW actuator (BMW2 F45/F46, BMW X1 F48/F49) 4083 - JCI Actuator (VW Tuareg, Porsche Cayenne) 3621 – Audi E – schloss (A8) 4023 – KAMAZ actuator (Gazelle Next) 3729 – Maserati M 156/157 (Quattroporte) 4059 – Maserati M 161 (Levante) 3792 – Fiat XUV (500X, Jeep Renegade) 3615 – Ferrari F151 2976 – GM STS 4200 (Mexico - Chevrolet Chevy)

Em*********tér

konstruktér

leden 2010 – červen 2010 6 měsíců

Náplň této pracovní pozice nesplnila má očekávaní. Po snaze změnit pozici v rámci firmy, jsem se rozhodl odejít. - vývoj balení - modifikace jednoduchých plechových dílů - návrhy prototypů - podpora výroby - práce v Solid Edge - získal jsem zkušenosti z elektro výroby, vývoje a testování záložních zdrojů

Jo*****čín

CAD vývojový konstruktér

červenec 2007 – prosinec 2009 2 roky a 6 měsíců

Můj první zaměstnavatel. Zde jsem se hodně naučil a našel se jako konstruktér plastových dílů. Práce pro zákazníky jako např. Daimler byla pro mě vzrušující a rád jsem zůstával v práci déle. - tvorba konceptů řešení - modelování 3D dat - tvorba výkresů - tvorba analýz vyrobitelnosti - optimalizace 3D dat - denní komunikace v AJ - práce na projektech: C218 - Mercedes CLS C344 - Ford C - MAX R231 - Mercedes SLK W246 - Mercedes B – Klasse W166 - Mercedes ML

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

AutoCADExpert

CATIAExpert

Fusion 360Začátečník

InventorZačátečník

NX / UnigraphicsZačátečník

SolidworksZačátečník

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Postupem času jsem dostal příležitost vést a rozvíjet zajetý tým a taky vytvořit tým nový. S tím souviselo také hledání nového pracovního prostoru, plánování rozvržení pracovišť dle work flow a stěhování tak, aby nebyla výrazně oslabena produktivita týmu. Také jsem hledal partnery pro dodávky potřebného technického vybavení. Měl jsem možnost vést menší interní projekty a kooperovat se svým týmem i na globálních projektech. Pro tým jsem navrhoval školení, plánoval budgety a strategii oddělení, při náborech úzce spolupracoval s HR. Jako team leader preferuji demokratický styl vedení, dle potřeby však umím zaujmout i direktivní nebo liberální přístup. Přirozeně jsem temperamentní a tuto vlastnost se snažím využívat k dosažení pracovních cílů. Umím převzít zodpovědnost, motivovat a získat si kolegy. Mým pracovním cílem je vést a motivovat tým, s ním se podílet na projektech, jejichž výsledky mohou pozitivně ovlivňovat náš život. Baví mě práce na produktech každodenního využití, stejně tak práce na projektech s viditelnými výsledky a přínosem pro společnost. V osobním životě je mým cílem mít šťastnou a spokojenou rodinu.

Kurzy

MS Project / Project Online

Počítačová škola GOPAS - resource planning, capacity planning

duben 2018

Safety of machinery

TÜV SÜD Czech

březen 2017

PEOPLE LEADERSHIP - HOW TO ACHIEVE GOALS through emotional intelligence and

Studio W - effective work with the potential of subordinates

září 2016

Effective communication

1. VOX s.r.o.

červenec 2016

Using ArtemiS SUITE

HEAD acoustics GmbH

říjen 2015

NX Basis für Catia Erfahrene

DESYS GmbH

leden 2014

LEAN Academy Manufacturing

KIEKERT-CS

leden 2013

Spain language for contact with customers and suppliers

Skrivanek

leden 2011

Semi intensive training of english language - ELEMENTARY (140 houres)

VAPCVAPC

duben 2008

Catia V5 - Basic training ( 6 weeks include shape design)

Johnson Controls, Inc. Automotive Experience - Slovakia

srpen 2007

Zájmy

Elektrický mountainboard, Malování (Akryl), Bojové sporty, Extrémní sporty, 3D tisk, DIY, Hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45