Ing. Kateřina R. 37 let , životopis 1508475
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Marketingová komunikace Matrikář Office manager Písařka Pracovník back office Prodejce zájezdů Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, příležitostně, částečně, převážně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová, Praha
Management destinace cestovního ruchu
2016 – 2018Vysokoškolské
Masarykova univerzita, Brno
Regionální rozvoj a cestovní ruch
2009 – 2014Bakalářské
Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín
Obchodní akademie
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 11 měsíců
Mě*********ice
Vedoucí informačního centra
červenec 2018 – listopad 2025 7 let a 5 měsíců
- Vedenı́ malého týmu, - péče o chod informačnı́ho centra (výběr a nákup propagačních předmětů, zajištění informačních materiálů, práce s pokladním systémem, zajištění oprav atd.) - komunikace s turisty, vedenímu města, se subjekty cestovnı́ho ruchu na Slovácku, - podíl na tvorbě nových webových stránek města – vytvořenı́ nové struktury, tvorba obsahu, správa stránek, - aktualizace informacı́ o městě na turistických portálech, - organizace kulturnı́ch akcı́, - tvorba propagačnı́ch materiálů města.
St*****lín
Referent Městského informačního a turistického střediska
duben 2014 – květen 2018 4 roky a 2 měsíce
- Poskytovánı́ informacı́ turistům a občanům města, - správa sociálnı́ch sı́tı́ (Facebook, Instagram), - správa webových stránek, tvorba jejich struktury a obsahu, - práce v systemu CzechPOINT, - tvorba propagačnı́ch materiálů města.
VV***** O.
Asistentka jednatele
leden 2013 – září 2013 9 měsíců
- Komunikace s dodavateli a klienty, pomoc při tvorbě nabídek, - oslovování potenciálních zákazníků, - administrativa a péče o chod kanceláře.
Al********* o.
Pracovník zákaznického servisu
únor 2012 – říjen 2012 9 měsíců
- Komunikace se zákaznı́ky formou e-mailů, - správa specifických elektronických nástrojů a systémů společnosti.
Di*******.o.
Referent reklamačního oddělení
říjen 2007 – červenec 2009 1 rok a 10 měsíců
- Zpracovánı́ finančnı́ch reklamacı́ (telefonických, pı́semných, e-mailových a osobnı́ch) klientů společnosti.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
Money S5Nováček
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
WordPress / CMSZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Systém pro veřejnou správu Vera, Czech Point
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení