Není foto: V. S.
ID 1299139

V. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ obchodu, služeb a provozu hotelů

Maturitní zkouška z ekonomiky, účetnictví, managementu, marketingu, provozu hotelů a cestovního ruchu

září 2000 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 2 měsíce

Vl*****kup

Mediátor, facilitátor

říjen 2024 – dosud 11 měsíců

Služby mediace, krizová komunikace, facilitace

Vl*****kup

Finanční účetní, personalista, mzdový účetní

květen 2019 – dosud 6 let a 4 měsíce

Komplexní služby v oblasti účetnictví, daní, mezd, personalistiky a podnikání.

St*********e 1

Vedoucí ekonom

květen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 8 měsíců

Vedení ekonomického a provozního úseku školy, personalistika a mzdové účetnictví (zpracování platů 60 zaměstnanců).

Tr*********.o.

Účetní, mzdový účetní, personalista

červenec 2002 – duben 2020 17 let a 10 měsíců

Zajištění účetní, mzdové a personální agendy, vyhledávání a nábor, zaměstnanců. Další činnosti: komunikace s dodavateli a odběrateli, skladové hospodářství, odpadové hospodářství.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

ERP a účetní software

PohodaZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Krizová intervence

Krize - základní poznatky, krizová intervence v kontextu sociálních služeb. Obecné zásady vedení krizově intervenčního rozhovoru. Komunikační dovednosti v oblasti krizové intervence: podpora kontaktu, mapování, práce se zakázkou, práce s emocemi, práce na řešení zakázky a ukončování rozhovoru. Práce se třetí osobou, etika. Obtíže při rozhovoru s klientem (s důrazem na práci s emocemi klienta i pracovníka). Základy psychopatologie. Práce se zdroji. Akutní krize, trauma, práce s klientem se suicidálními tendencemi. Děti a dospívající, senioři. Praktický nácvik.

březen 2025

Akreditovaný mediátor

Výcvik mediace a vyjednávání - asertivní komunikace, vystupování a jednání, používání technik aktivního naslouchání, znalost mediačních technik a dovedností.

září 2024

Zájmy

Četba knih a článků o rozvoji osobnosti, příroda, práce na zahradě, sport.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45