
V. S. , životopis 1299139
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ obchodu, služeb a provozu hotelů
Maturitní zkouška z ekonomiky, účetnictví, managementu, marketingu, provozu hotelů a cestovního ruchu
září 2000 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 2 měsíce
Vl*****kup
Mediátor, facilitátor
říjen 2024 – dosud 11 měsíců
Služby mediace, krizová komunikace, facilitace
Vl*****kup
Finanční účetní, personalista, mzdový účetní
květen 2019 – dosud 6 let a 4 měsíce
Komplexní služby v oblasti účetnictví, daní, mezd, personalistiky a podnikání.
St*********e 1
Vedoucí ekonom
květen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 8 měsíců
Vedení ekonomického a provozního úseku školy, personalistika a mzdové účetnictví (zpracování platů 60 zaměstnanců).
Tr*********.o.
Účetní, mzdový účetní, personalista
červenec 2002 – duben 2020 17 let a 10 měsíců
Zajištění účetní, mzdové a personální agendy, vyhledávání a nábor, zaměstnanců. Další činnosti: komunikace s dodavateli a odběrateli, skladové hospodářství, odpadové hospodářství.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Krizová intervence
Krize - základní poznatky, krizová intervence v kontextu sociálních služeb. Obecné zásady vedení krizově intervenčního rozhovoru. Komunikační dovednosti v oblasti krizové intervence: podpora kontaktu, mapování, práce se zakázkou, práce s emocemi, práce na řešení zakázky a ukončování rozhovoru. Práce se třetí osobou, etika. Obtíže při rozhovoru s klientem (s důrazem na práci s emocemi klienta i pracovníka). Základy psychopatologie. Práce se zdroji. Akutní krize, trauma, práce s klientem se suicidálními tendencemi. Děti a dospívající, senioři. Praktický nácvik.
březen 2025
Akreditovaný mediátor
Výcvik mediace a vyjednávání - asertivní komunikace, vystupování a jednání, používání technik aktivního naslouchání, znalost mediačních technik a dovedností.
září 2024