Ing. Tereza V. 44 let , životopis 1527123
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kolín + 20 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Finanční účetní HR specialista Mzdová účetní Obchodní referent Osobní bankéř Pracovník back office Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta podnikatelská VUT Brno
Podnikové finance a obchod
září 2004 – červen 2006Vysokoškolské
Fakulta podnikatelská VUT Brno
Daňové poradenství
září 2001 – červen 2004Bakalářské
Obchodní akademie T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí, Komenského 522
Obchodní akademie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 7 měsíců
Úř******* ČR
Vedoucí detašovaného pracoviště
červenec 2017 – říjen 2025 8 let a 4 měsíce
Zajištění efektivního chodu oddělení a úspěšné vedení týmu zaměstnanců. Koordinace poskytování nepojistných sociálních dávek, kontrola správnosti vyplácení dávek, spolupráce s externími úřady a institucemi Dozor nad plněním pracovních povinností podřízených státních zaměstnanců a jejich pravidelné hodnocení, nastavení KPI Řízení personálních procesů a příprava podkladů pro mzdovou účtárnu Prace v oblasti náboru a rozvoje zaměstnců Samostatné rozhodování při řešení problémů Schoponost samostatné práce i práce v týmu
TV*******ova
specialista sponzoringu
březen 2008 – listopad 2011 3 roky a 9 měsíců
Komunikace s mediálními agenturami, vytváření nabídek sponzoringu, kalkulace nabídek sponzoringu, Komunikace s kreativní agenturou ohledně kontkrétní podoby sponzorského vzkazu, případná další konzultace s právním oddělením TV Nova Kontrola včasného dodání sponzorského vzkazu od klienta, následné předání do vysílání, booking sponzorského vzkazu do systému Průběžná aktualizace systému rezervací – přehled o rezervacích jednotlivých pořadů konkrétními klienty Práce s CRM systémy a databázemi
In*********.o.
Koordinátor Inzerce
červen 2007 – únor 2008 9 měsíců
Důsledné sledování a kontrola plnění inzertního plánu Zodpovědnost za dodržování termínů při dodávání materiálů pro inzerci Aktivní komunikace s klienty a grafickými designery v procesu přípravy inzerátů Příprava podkladu pro fakturaci, následné zanesení faktur a rezervací do dokumentace.
Če*********ize
Obchodní referent
září 2006 – květen 2007 9 měsíců
Asistenční podpora v oblasti nových médií, včetně služeb pro mobilní telefony Koordinace SMS hlasování, soutěží a interaktivních prvků pro televizní pořady, včetně spolupráce s interními odděleními a externími partnery Příprava a koordinace dokumentace výnosů ze sponzorovaných pořadů
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Power BI
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence
prezenční výuka účetnictví a daňové evidence
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2025