Foto: Mgr. Kristina D.
ID 1523762

Mgr. Kristina D. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova Univerzita, Právnická fakulta

Právní minimum pro soudní tlumočníky a překladatele

2020 – 2020Vyšší odborné

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Česká filologie

2007 – 2012Vysokoškolské

Masarykova univerzita, filozofická fakulta

Česká filologie

2007 – 2010Bakalářské

Akademické gymnázium Brno

Humanitní studia

1994 – 1998SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 6 měsíců

TK*******.o.

vedení pobočky personální agentury

2024 – 2025 1 rok a 6 měsíců

Zajištění všech administrativních náležitosti, které vyžaduje legislativa ČR v souvislosti s agenturním zaměstnáváním. Řízení náborů nových zaměstnanců, kompletní vedení personální agendy, styk a komunikace s úřady - ČSSZ, ZP,MPSV, FÚ, ŽÚ, příprava podkladů pro účetní společnost, kompletní správa faktur, vystavení faktur, kontrola plateb, vedení pokladny. Styk s klienty, domlouvání nových zakázek, komunikace s právní kanceláři, sestavení smluv. Správa vozového parku, kompletní agenda - evidence CCS karet, komunikace se servisy. Denní komunikace s klienty a zajištění chodu kanceláře.

Ke*****.o.

asistentka jednatele společnosti

leden 2016 – prosinec 2024 9 let

Úzká spolupráce s jednatelem společnosti, kompletní zajištění hladkého chodu kanceláře, organizace schůzek pro vedení společnosti, kompletní zajištění služebních cest(letenky, ubytování), příprava jednání s klienty, asistence a zápisy z jednání, vedení personální agendy, příprava mzdových podkladů a účetních dokladů pro účetní společnost, kompletní fakturace, evidence faktur vydaných a přijatých, kontroly plateb a styk s bankou, kompletní agenda pošty, včetně správa datových schránek, dále správa vozového parku(CCS, zajištění servisu vozidel), komunikace s klienty, zařízení veškerých úkolů pro jednatele společnosti

XA*******.s.

asistentka majitelů společnosti

2007 – 2016 9 let a 6 měsíců

Úzká denní spolupráce s vedením společnosti, zajištění veškerých požadavků a potřeb společnosti, kompletní zajištění chodu kanceláře, sjednávání schůzek, asistence a zápisy z jednání, kompletní správa personální a mzdové agendy-pracovní smlouvy, pojistné smlouvy, veškerá administrativa, kterou vyžaduje společnost, styk s úřady a vyřízení veškerých dokumentů dle potřeb společnosti.

O*****Č

agenturní činnosti v kultuře, tlumočnicí

2000 – 2007 7 let a 6 měsíců

organizace společenských akcí, módní přehlídky, promoakce, veletrhy, tlumočení,

Po******* ČR

Personalista

1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců

správa personální agendy, zakládání spisů, archivace

Jazyky

němčinazačátečník

latinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

schopnost pracovat samostatně, okamžitě reagovat v krizových situacích, dochvilnost, časová flexibilita

Zájmy

cvičení, čtení, móda, zdravý životní styl

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45