
M. S. , životopis 554769
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola manažerská Jana Amose Komenského
pedagogika - specializace resocializace
2017 – 2020Bakalářské
Střední škola - hotelová a obchodně podnikatelská, Český Těšín
Obchodně - podnikatelská činnost
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 2 měsíce
Ma*****ova
Úředník, státního rozpočtu, odbor školství a kultury
září 2020 – duben 2025 4 roky a 8 měsíců
Současná pozice: Zajišťuji agendu spojenou se státním rozpočtem pro příspěvkové organizace a zpracováním výkazů. Mám také na starost rozpočet zřizovatele se zaměřením na mzdové náklady, platy a úvazky. Pravidelně pracuji s nástroji MS Excel a MS Word, kontroluji aktuálnost a správnost informací na webových stránkách. Součástí mé pracovní náplně je také každodenní komunikace s řediteli škol a spolupráce se samosprávou. Zástup sekretariátu.
Po*****.o.
Asistentka
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Zajišťovala jsem kompletní administrativní a provozní chod kanceláře. Moje agenda zahrnovala evidenci docházky zaměstnanců, kontrolu jízd firemních vozidel a vedení pošty. Komunikovala jsem s klienty i dodavateli, objednávala materiál na zakázky, přebírala zboží a zakládala rozpočty do plánu zakázek. Připravovala jsem pracovní složky pro zaměstnance a pracovala s různými systémy (MS Word, Excel, Blueboard, interní firemní software). Dále jsem spravovala obsah webových stránek a dbala na pořádek a čistotu pracoviště.
Ma*********řov
referent - správního odboru
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Předchozí pracovní zkušenost – administrativa v přestupkové agendě: Zajišťovala jsem administrativní podporu v oblasti přestupkové agendy. Pracovala jsem v systémech VITA, EZOP a GINIS (zavádění přestupků do systému, generování variabilních symbolů). Měla jsem na starost archivaci dokumentů a přípravu spisů k následnému správnímu řízení. Součástí práce byla i občasná komunikace s klienty a zástup na sekretariátu.
Ma*********řov
praktikant - odbor vnitra a živnostenský úřad
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Předchozí pracovní zkušenost – administrativní podpora a práce na sekretariátu: Zajišťovala jsem běžný chod sekretariátu, včetně evidence docházky zaměstnanců a vedení administrativní agendy. Komunikovala jsem s občany po telefonu. Součástí náplně práce byla také správa a práce s archivní dokumentací.
Jazyky
angličtinazačátečník
polštinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
MS Excel, Word, Outlook Komunikace a organizace Základní práce s klientem / základy vedení tréninku Spolehlivost, loajalita, osobní růst
Kurzy
kurz digitálního vzdělávání - Office 365
Excel Word PowerPoint Outlook OneDrive Teams
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2025
instruktor fitness a kulturistiky, Akreditace MŠMT
Základy anatomie, práce s klientem, vedení tréninku, základy dysbalance
listopad 2024
Zkouška odborné způsobilosti
Zkouška odborné způsobilosti v Praze ( odborná část - zákon o obcích, správní zákon a zvláštní část - školský zákon
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2022
Počítačová gramotnost ( dle sylabu ECDL )
práce s internetem a komunikace, tabulkový procesor, používání počítače a správa souborů, zpracování textu
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2016