Foto: Ing. Petra H., MBA
ID 718238

Ing. Petra H., MBA 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Horažďovice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: zcela

Vzdělání Vysokoškolské

EDU Effective Bussines School

Digitální marketing

2023 – 2025Vysokoškolské

Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice

Podniková ekonomika

září 2020 – červen 2022Vysokoškolské

Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice

Ekonomika a management (Ekonomika podniku)

září 2018 – červen 2020Bakalářské

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Obchodní podnikání

2015 – 2017Vysokoškolské

Vyšší odborná škola, Obchodní akademie, Střední zdravotnická škola a Jazyková škola s právem státní jazykové z

Obchodní akademie (Obchodní akademie)

2011 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 8 měsíců

*****ice

Úředník

únor 2022 – dosud 3 roky a 11 měsíců

Odbor dopravy - registr vozidel a řidičů

GL*******.o.

Specialista marketingu

říjen 2020 – prosinec 2021 1 rok a 3 měsíce

Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv. Rozhodování o vzhledu a náplni propagačních materiálů. Vyhledávání a vyhodnocování příležitostí na trhu. Zabezpečování efektivní distribuce marketingových materiálů. Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech. Komunikace s dalšími odděleními organizace a koordinace marketingových aktivit napříč organizací.

GL*******.o.

Asistentka

listopad 2019 – září 2020 11 měsíců

Příprava podkladů, dokumentů. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Tvorba reportů, statistik, prezentací. Příprava podkladů pro jednání a porady, komunikace s obchodními partnery. Vyřizování obchodní korespondence. Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. Archivace dokumentů. Zajišťování kancelářských potřeb. Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...).

Úč*****.o.

Mzdová účetní

červenec 2018 – červenec 2019 1 rok a 1 měsíc

Příprava výplat zaměstnanců včetně výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění a dalších nutných údajů. Vydávání potvrzení zaměstnancům o dosaženém příjmu apod. Roční zúčtování daně z příjmu. Komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd, pojištění a daní. Sledování legislativních změn, týkajících se problematiky sociálního a zdravotního pojištění, daně z příjmu, ...Vedení personální administrativy.

Da*******.o.

Inventurní pracovník - brigáda při studiu

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Inventura zboží.

Ah*****.o.

Obsluha úseku - brigáda při studiu

2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců

Obsluha zákazníků, příprava zboží, inventury a kontroly zboží.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program Premier, psaní všemi deseti.

Kurzy

Zkouška odborné způsobilosti

Zkouška odborné způsobilosti z obecné a zvláštní části

červen 2023

Mzdová problematika

Mzdová problematika, změny v roce 2019.

2019

Roční zúčtování, daň z příjmů ze závislé činnosti

Roční zúčtování za rok 2018, daň z příjmů ze závislé činnosti od ledna 2019.

2019

Zájmy

Sport, cestování, učení se novým věcem.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45