Ing. Petra H., MBA 29 let , životopis 718238
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Horažďovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent v médiích, reklamě, PR Náborář Obchodní asistent Office manager Online Marketing Personalista Písařka Pracovník back office Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: zcela
Vzdělání Vysokoškolské
EDU Effective Bussines School
Digitální marketing
2023 – 2025Vysokoškolské
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice
Podniková ekonomika
září 2020 – červen 2022Vysokoškolské
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice
Ekonomika a management (Ekonomika podniku)
září 2018 – červen 2020Bakalářské
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Obchodní podnikání
2015 – 2017Vysokoškolské
Vyšší odborná škola, Obchodní akademie, Střední zdravotnická škola a Jazyková škola s právem státní jazykové z
Obchodní akademie (Obchodní akademie)
2011 – 2015SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 8 měsíců
Mě*****ice
Úředník
únor 2022 – dosud 3 roky a 11 měsíců
Odbor dopravy - registr vozidel a řidičů
GL*******.o.
Specialista marketingu
říjen 2020 – prosinec 2021 1 rok a 3 měsíce
Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv. Rozhodování o vzhledu a náplni propagačních materiálů. Vyhledávání a vyhodnocování příležitostí na trhu. Zabezpečování efektivní distribuce marketingových materiálů. Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech. Komunikace s dalšími odděleními organizace a koordinace marketingových aktivit napříč organizací.
GL*******.o.
Asistentka
listopad 2019 – září 2020 11 měsíců
Příprava podkladů, dokumentů. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Tvorba reportů, statistik, prezentací. Příprava podkladů pro jednání a porady, komunikace s obchodními partnery. Vyřizování obchodní korespondence. Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. Archivace dokumentů. Zajišťování kancelářských potřeb. Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...).
Úč*****.o.
Mzdová účetní
červenec 2018 – červenec 2019 1 rok a 1 měsíc
Příprava výplat zaměstnanců včetně výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění a dalších nutných údajů. Vydávání potvrzení zaměstnancům o dosaženém příjmu apod. Roční zúčtování daně z příjmu. Komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd, pojištění a daní. Sledování legislativních změn, týkajících se problematiky sociálního a zdravotního pojištění, daně z příjmu, ...Vedení personální administrativy.
Da*******.o.
Inventurní pracovník - brigáda při studiu
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Inventura zboží.
Ah*****.o.
Obsluha úseku - brigáda při studiu
2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců
Obsluha zákazníků, příprava zboží, inventury a kontroly zboží.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program Premier, psaní všemi deseti.
Kurzy
Zkouška odborné způsobilosti
Zkouška odborné způsobilosti z obecné a zvláštní části
červen 2023
Mzdová problematika
Mzdová problematika, změny v roce 2019.
2019
Roční zúčtování, daň z příjmů ze závislé činnosti
Roční zúčtování za rok 2018, daň z příjmů ze závislé činnosti od ledna 2019.
2019