Lucie D. 31 let , životopis 1515883
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kontrolor v logistice a zásobování Logistik Nákupčí Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati - Fakulta logistiky a krizového řízení v Uherském Hradišti
Bezpečnost společnosti - Rizika výrobních a logistických procesů
2017 – 2019Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati - Fakulta logistiky a krizového řízení v Uherském Hradišti
Procesní inženýrství - Ovládání rizik
2014 – 2017Bakalářské
Střední škola průmyslová, hotelová, zdravotnická a Vyšší odborná škola Uherské Hradiště
Hotelnictví (Hotelnictví a cestovní ruch)
2010 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 2 měsíce
Ku*********ště
Uklízečka
červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
- brigáda - úklid kancelářských prostorů s důrazem na hygienu a čistotu - organizace a skladování úklidových potřeb pro efektivní práci
Če*****ště
Vedoucí servisního oddělení
červenec 2019 – září 2020 1 rok a 3 měsíce
- komunikace se zákazníky - řízení a koordinace týmu 10 pracovníků - logistické plánování tras - administrativní práce - budování a údržba vztahů s klíčovými klienty firmy - vyhodnocení efektivity práce a implementace zlepšovacích kroků
To*******ště
Baristka - prodavačka pečiva
květen 2013 – září 2017 4 roky a 5 měsíců
- brigáda - zajištění kvalitní přípravy kávy a zákaznického servisu - správa peněžní pokladny a běžných transakcí se zákazníky - spolupráce s týmem na zlepšení efektivity obsluhy a prodeje - prodej pečiva a jeho doplňování - údržba čistoty a organizace prodejního prostoru - účinná komunikace se zákazníky pro zajištění jejich spokojenosti - provádění uzávěrek dne, odpis pečiva
Př*********.o.
Servírka
květen 2013 – září 2017 4 roky a 5 měsíců
- brigáda, sezónní práce - zajištění efektivního servisu a spokojenosti hostů - práce se systémem storyous - koordinace s kuchyňským personálem pro zajištění plynulého servisu, občasná výpomoc v kuchyni - údržba čistoty a pořádku v prostoru restaurace a pracovních místech - zastoupení provozní, objednávání zboží a jeho převzetí, plánování směn
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZačátečník
Grafické a konstrukční programy
AutoCADNováček
ERP a účetní software
Money S5Nováček
PohodaNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)