Foto: Natálie T.
ID 838264

Natálie T. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola

všeobecná ekonomika

1989 – 1993SŠ s maturitou

Základní Škola Hradec Králové

bez zaměření

1981 – 1989Základní

Praxe 31 let a 7 měsíců

Tr*******.o.

úklidový operátor

prosinec 2024 – dosud 9 měsíců

Z finančních důvodů jsem přijala dočasnou nabídku úklidu, bohužel ze zdravotních důvodu v ní nemohu pokračovat.

Re*****.o.

Administrativní pracovník

únor 2024 – listopad 2024 10 měsíců

Administrativní agenda . Zajištění organizace rekvalifikačních kursů Operátor bezpilotních systémů (dronů). Komunikace se zájemci o kursy, pomoc při přihlášení , podávání informací , koordinace s centrálou v Jižních Čechách, zajištění lektorů. Pomoc s propagací pobočky ve smyslu nápadů na kampaně a jejich obsah a navázání kontaktu s okruhy potenciálních zákazníků.

Br*********ing

asistentka finančního poradce

únor 2022 – únor 2024 2 roky a 1 měsíc

Zadávání smluv do systému, kontroly vratek finančních poradců, kalkulace povinného ručení, poj. domácnosti, životního pojištění. Sjednání smluv. Komunikace s klienty jak e-mailová, tak telefonická.

T&*********ity

asistentka realitního makléře

duben 2021 – únor 2022 11 měsíců

emailový a telefonický kontakt se zájemci o pronájem či koupi nemovitosti, příprava smluv, přepis energií, koordinace a provádění prohlídek, příprava bytů na focení, inzerce na realitních serverech. Pomoc při správě nemovitostí - ukončování nájemních smluv, hledání nových nájemníků, výběr rezervačních poplatků a kaucí , tvorba dodatků, komunikace s dlužníky. Spolupráce s advokátní kanceláří při prodeji bytů a RD - zaslání podkladů k přípravě kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově, podání návrhu na vklad, hlídání celého procesu až po předání nemovitosti.

ČE*******.s.

specialista prodeje

srpen 2016 – březen 2021 4 roky a 8 měsíců

obsluha příchozích zákazníků, řešení jejich požadavků - obchodních i distribučních, akvizice , zpracování kalkulací , změna distribučních sazeb, práce s informačním systémem, vkládání dat, skenování dokumentů, emailová a telefonická komunikace, řešení reklamací

RW*******žby

specialista prodeje

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

obsluha příchozích zákazníků, řešení obchodních i distribučních požadavků, kontrola dat v systému, akvizice nových zákazníků, tvorba smluv, práce v SAP-CRM, řešení reklamací, komunikace prostřednictvím emailu a telefonu

Ak*****gie

specialistka podpory zákazníků

2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců

zpracování kalkulací , poskytování informací po telefonu, emailová komunikace, příprava smluv a plných mocí, práce s informačním systémem, vkládání dat, skenování dokumentů, vypovídání smluv u stávajících dodavatelů, obsluha příchozích zákazníků – osobní kontakt

Em*********ové

asistentka e-shopu kancelářské potřeby

2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců

příjem a vyřízení objednávek na kancelářské potřeby, příprava a balení zboží, expedice, fakturace, obsluha zákazníků na prodejně, reklamace, asistentka e-shopu školní potřeby – příjem a vyřízení objednávek, zadávání zákazníků do interní databáze, balení zboží, expedice , fakturace, zákaznická podpora, kontrola stavu zásob, spolupráce s nákupním oddělením, průběžné inventury, důvod ukončení pracovního poměru: smlouva na dobu určitou

Eu*****r.o

asistentka ředitele

2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců

zápisy z porady, objednávky kancelářských potřeb, kontrola a archivace smluv, příjem a odesílání korespondence, zajištění občerstvení a obsluha návštěv, namátkové inventury

So*****bem

obchodní referentka

2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců

příjem objednávek na papírové obaly , tvorba smluv , řešení požadavků zákazníků, úzký kontakt s výrobním oddělením, logistika, objednávání dopravy, řešení reklamací, fakturace, účast na veletrzích

ma*********ená

mateřská dovolená

1997 – 2003 6 let a 6 měsíců

péče o děti

Ap*********.o.

prodejce

1995 – 1997 2 roky a 6 měsíců

tel. operátorka, prodej drogerie a potravinových doplňků po telefonu, příjem a vyřizování objednávek lékáren, řešení reklamací

Kr*********žby

administrativní pracovnice

1994 – 1995 1 rok a 6 měsíců

asistence účetnímu , tvorba a kontrola podkladů fakturace, spolupráce se skladem a prodejnou, cenové kalkulace

Če*********šta

pracovník na přepážce

1993 – 1994 1 rok a 6 měsíců

přijem a výdej listovních zásilek, práce s pokladnou, prodej známek a dalších cenin, příjem hotovosti související s platbou složenek či SIPA

Jazyky

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Nákupčí pro internet, multimédia a nová média, online marketing

online marketing

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2024

počítačový kurz ECDL pro pokročilé - Excel, Word, PowerPoint

2014

Zájmy

četba, chovatelství, sledování zpráv a informací, divadlo, kino

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45