J. R. , životopis 1437180
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Speciální pedagogika - učitelství
září 2011 – květen 2013Vysokoškolské
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Specializace v pedagogice-sociální pedagogika
říjen 2008 – červen 2011Bakalářské
Vyšší odborná škola, Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola, Domažlice, Erbenova 184
Sociální práce
září 1997 – červen 2000Vyšší odborné
Střední zemědělská škola Blatná
Ekonomika zemědělství a výživy - podnikání a služby
září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 7 měsíců
Mo*******ice
Učitelka pro první trojročí
říjen 2004 – dosud 21 let a 3 měsíce
V Montessori škole vyučuji všechny předměty u 1. , 2. a 3. ročníku. Montessori systém je však specifický, tudíž se nevyučují předměty jako v běžné škole a vyučuje se jiným způsobem.
ZŠ*********tná
Speciální pedagog
srpen 2016 – září 2024 8 let a 2 měsíce
Ve škole jsem se věnovala zdělávání a stimulaci žáků se SVP v různých stupních mentálního postižení. Ve třídách je několik ročníků a žáci s různým druhem a typem postižení. Práce je velmi individuální a trpělivá. Nutí člověka hledat a vytvářet nové postupy a pomůcky.
Ve*******tná
Volnočasový pedagog
leden 2016 – duben 2022 6 let a 4 měsíce
V DDM jsem vedla zájmové útvary (výtvarný ateliér, sportovní hry, trempík a další) a věnovala se administrativní činnosti (vedení matriky, evidence plateb, správa webových stránek, tvorba letáků apod.) Také jsem pořádala příměstské tábory a tábory letní.
St*********ice
Učitelka odborných předmětů
září 2015 – červen 2016 10 měsíců
Na studijním oboru Sociální práce jsem učila odborné předměty jako pedagogika, speciální a sociální pedagogika, sociální základy, základy psychologie apod. Učila jsem na střední i vyšší odborné škole i na dálkovém studiu ( dospělé studenty).
Ve*****ice
Pedagog
září 2012 – prosinec 2015 3 roky a 4 měsíce
Pracovala jsem s dětmi, které byly dočasně umístěny v centru z důvodu nepříznivých podmínek v domácím prostředí. Věnovala jsem se jim při domácí přípravě na vyučování (domácí úkoly, společné učení apod.) Mimo pracovní zařazení jsem s nimi komunikovala o jejich potřebách a často dostávala informace, které následně dopomáhaly k šetření sociální pracovnice a diagnostice.
ZŠ*********tná
Speciální pedagog
září 2007 – srpen 2015 8 let
Nejprve jsem pracovala jako vychovatelka, při dopoledním vyučování jsem asistovala paní učitelce a odpoledne byla na družině. Zde jsem s dětmi dělala volnočasové aktivity (výtvarné, pohybové, rehabilitační, relaxační). Od roku 2010 jsem byla zařazena jaké speciální pedagog. Při vyučování jsem se věnovala výuce a aktivizaci dětí různého věku s různými typy postižení.
Do*******kov
Vychovatelka
září 2000 – prosinec 2001 1 rok a 4 měsíce
Práce se lidmi s mentálním a fyzickým postižením. Pracovala jsem jako stimulační pracovnice. Vytvářela jsem prostředí a podmínky pro život v domově. Připravovala aktivity pro maximalizaci rozvoje klientů.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Cítím se být laskavá, tolerantní, přátelská. Zároveň mám ráda jasné hranice a normy a ráda komunikuji přímočaře.
Kurzy
EDUPRAXE - náměty na rozvíjení čtenářských dovedností v 1. třídě
leden 2025
EDUPRAXE - náměty k výuce slohu na základní škole
prosinec 2024
Obtížné situace ve výuce
listopad 2021
(Sebe)kaučování jako součást stylu práce pedagoga
únor 2021
Výcvik seberozvoje a vedení skupin (facilitace)
Od roku 2021 dosud.
2021
Školní a vnitřní řád školy
květen 2020
BAKALÁŘI - seminář k zvládnutí GDPR
leden 2018
Tvořivá škola - školní systemické konstelace
Jak pracovat se svým sebeobrazem a sebeúctou.
září 2017
Bakaláři pro vedení školy
březen 2017
DYS-CENTRUM - primární logopedická prevence
květen 2016
Pomůcky a metodické materiály ve výchově řeči
únor 2016
Základy a rozvoj lektorských dovedností v metodice Sfumato
listopad 2014
NIDV - hry, soutěže a náměty s přírodovědným zaměřením
březen 2014
SVČ - hlavní vedoucí dětských táborů
únor 2014
Tvořívá škola - výtvarná výchova tvořivě
Kreslení pravou mozkovou hemisférou.
říjen 2013
DYS-CENTRUM - arteterapie pro učitele
březen 2013
NIDV - Interaktivní tabule SmartBoard ve výuce
říjen 2011
IPP - možnosti využití alternativních forem výuky při práci s více vadami.
Muzikoterapie, techniky smyslové terapie, míčkování a organizace vzdělávání v rehabilitační třídě.
duben 2011
Základy bazální stimulace
Práce se základními potřebami lidí a obnova bazálních funkcí u lidí s postižením nebo po úrazech.
duben 2008
ZVAS - první pomoc
duben 2008
APPLA - zvládání problémového chování u osob s mentální retardací a autismem
Praktické postupy jak reagovat na klienta, který je agresivní vůči sobě nebo okolí.
říjen 2007
Prázdninová škola Lipnice - metodika zážitkové pedagogiky
září 2001