Eva H. 36 let , životopis 1310421
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent pedagoga Učitel střední školy Učitel základní školy Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Bakalářské
Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Zeměpis a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
2022 – dosudBakalářské
Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho, Litoměřice
Pedagogické lyceum
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 11 let
Zá*********ola
Učitelka
říjen 2025 – prosinec 2025 3 měsíce
Učitelka přírodopisu na 2. stupni
Zá*********ola
Učitelka
říjen 2024 – červenec 2025 10 měsíců
Učitelka zeměpisu, přírodopisu, německého jazyka na 2. stupni a přírodovědy a matematiky na 1. stupni.
Zá*********ola
Učitelka
srpen 2023 – srpen 2024 1 rok a 1 měsíc
Učitelka českého jazyka, německého jazyka, výtvarné výchovy, přírodopisu a zeměpisu na 2. stupni.
Zá*********ola
Asistentka pedagoga
únor 2020 – srpen 2023 3 roky a 7 měsíců
Pomoc žákovi s PO 3 a IVP, dopomoc dalším žákům, doučování v rámci Národní obnovy. Též praxe ve školním klubu (vedení) a ve školní družině.
Bo*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2014 – červenec 2018 4 roky a 4 měsíce
Zpracování e-mailové a písemné komunikace s klienty, vyřizování žádostí a vedení související administrativní agendy. Evidence přijatých dokumentů, kontrola jejich formální a věcné správnosti a úplnosti. Práce s interními informačními systémy, zadávání a aktualizace údajů, archivace a třídění dokumentace dle stanovených postupů a spisových pravidel. Telefonická komunikace s klienty a základní orientace v oblasti energetické legislativy.
PP*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2013 – březen 2014 1 rok
Administrativní správa agendy zásilek a související dokumentace, včetně příjmu, evidence, kontroly a archivace podkladů. Práce s interními informačními systémy, zadávání a aktualizace údajů, kontrola úplnosti a správnosti dat. Zajišťování změn doručení, přesměrování zásilek a řešení vzniklých nesrovnalostí dle stanovených postupů. Komunikace se zákazníky, řidiči a spolupráce s dalšími subjekty při zajištění správného průběhu agendy. Odpovědnost za správnost vedené evidence a dodržování interních postupů.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Zpracování žádostí a administrativní agenda. Kontrola formální a věcné správnosti podkladů. Práce s informačními systémy a databázemi. Evidence, archivace a třídění dokumentů. Telefonická, e-mailová i osobní komunikace s klienty. Dodržování postupů a interních předpisů. Práce s citlivými osobními údaji. Samostatnost, systematičnost, pečlivost.
Kurzy
BOZP a PO
Bezpečnost práce a požární ochrana
říjen 2025
Aktuální problémy životního prostředí
Vzdělávací program v systému DVPP, akreditované MŠMT
listopad 2023