Není foto: Eva H.
ID 1310421

Eva H. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Bakalářské

Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Zeměpis a přírodopis se zaměřením na vzdělávání

2022 – dosudBakalářské

Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho, Litoměřice

Pedagogické lyceum

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 11 let

*********ola

Učitelka

říjen 2025 – prosinec 2025 3 měsíce

Učitelka přírodopisu na 2. stupni

*********ola

Učitelka

říjen 2024 – červenec 2025 10 měsíců

Učitelka zeměpisu, přírodopisu, německého jazyka na 2. stupni a přírodovědy a matematiky na 1. stupni.

*********ola

Učitelka

srpen 2023 – srpen 2024 1 rok a 1 měsíc

Učitelka českého jazyka, německého jazyka, výtvarné výchovy, přírodopisu a zeměpisu na 2. stupni.

*********ola

Asistentka pedagoga

únor 2020 – srpen 2023 3 roky a 7 měsíců

Pomoc žákovi s PO 3 a IVP, dopomoc dalším žákům, doučování v rámci Národní obnovy. Též praxe ve školním klubu (vedení) a ve školní družině.

Bo*******.o.

Administrativní pracovník

duben 2014 – červenec 2018 4 roky a 4 měsíce

Zpracování e-mailové a písemné komunikace s klienty, vyřizování žádostí a vedení související administrativní agendy. Evidence přijatých dokumentů, kontrola jejich formální a věcné správnosti a úplnosti. Práce s interními informačními systémy, zadávání a aktualizace údajů, archivace a třídění dokumentace dle stanovených postupů a spisových pravidel. Telefonická komunikace s klienty a základní orientace v oblasti energetické legislativy.

PP*******.o.

Administrativní pracovník

duben 2013 – březen 2014 1 rok

Administrativní správa agendy zásilek a související dokumentace, včetně příjmu, evidence, kontroly a archivace podkladů. Práce s interními informačními systémy, zadávání a aktualizace údajů, kontrola úplnosti a správnosti dat. Zajišťování změn doručení, přesměrování zásilek a řešení vzniklých nesrovnalostí dle stanovených postupů. Komunikace se zákazníky, řidiči a spolupráce s dalšími subjekty při zajištění správného průběhu agendy. Odpovědnost za správnost vedené evidence a dodržování interních postupů.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Zpracování žádostí a administrativní agenda. Kontrola formální a věcné správnosti podkladů. Práce s informačními systémy a databázemi. Evidence, archivace a třídění dokumentů. Telefonická, e-mailová i osobní komunikace s klienty. Dodržování postupů a interních předpisů. Práce s citlivými osobními údaji. Samostatnost, systematičnost, pečlivost.

Kurzy

BOZP a PO

Bezpečnost práce a požární ochrana

říjen 2025

Aktuální problémy životního prostředí

Vzdělávací program v systému DVPP, akreditované MŠMT

listopad 2023

Zájmy

Procházky v přírodě, knihy, studium na vysoké.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45