Není foto: R. J.
ID 1412232

R. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU

Prodavač textilu a odívání

září 1982 – prosinec 1986Vyučení

Praxe 37 let a 8 měsíců

Úř*******áce

Uchazeč o zaměstnání

leden 2025 – dosud 8 měsíců

Najít uplatnění na trhu práce

HI*********ces

Pracovník back office asistentka

leden 2024 – leden 2025 1 rok a 1 měsíc

Administrativní podpora celé společnosti. Tvorba cenových nabídek, dokumentů Word, smlouvy k pronájmu, technické a dodací listy, faktury, správa a úprava tabulek v Excelu. Administrativní podpora evidence,tvorba, správa, skenování, zakládání, archivace dokumentů. Osobní, telefonická, písemná komunikace napříč společností tak s klienty a odběrateli včetně dodavatelů. Objednání zboží kancelářských potřeb, občerstvení. Vyřizování pochůzek s úřady, poštou a klienty.

*******ola

Uklízečka

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

Úklid

Úř*******áce

Uchazeč o zaměstnání

2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců

Hledání uplatnění na trhu práce

Pa*****kov

Evidentka

2016 – 2020 4 roky a 6 měsíců

Evidence odpadů vkládání dat do PC programu. Evidence a elektronické zpracování stazek řidičů. Podklady pro mzdovou účetní. Administrativní podpora a vedení diáře vedoucího oddělení a ostatních dispečerů. Přímá, písemná, telefonická komunikace s klienty, řidiči, odběrateli. Zakládání,archivace, skenování,tvorba dokumentů World a Excel. Zajištění odchozí pošty a přeprava kolegů na školení nejčastěji do sídla společnosti mimo Prahu.

Au*********ace

Asistentka servisu a autopůjčovny

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Příjem klientů nejen servisu. Administrativa spojená nejen s příjmem na vozu na servis, zapůjčením vozu případně zajištění STK pro klienty servisu. Vystavování smluv za pronájem náhradních vozů, faktur za opravy i půjčovné. Správa vozového parku. Zajišťování celkového chodu pro klienty tak i ostatní kolegy. Administrativní podpora,komunikace přímá, telefonická, písemná napříč společností tak i s klienty.

Re*********oup

Recepční, hlavní Recepční

2004 – 2015 11 let a 6 měsíců

Zajištění plynulého a bezchybného chodu recepce. Zajišťování spokojenosti klientů a ostatních kolegů. Objednávání náhradní dopravy taxi, Objednávání kancléřských potřeb, občerstvení,vody a dalšího zboží. Obsluha telefonní ústředny. Evidence došlé i odchozí pošty. Objednání kurýrní služby a Zajištění drobných oprav budovy.Zajištění výroby vizitek a dalšího propagačního materiálu pro společnost. Pomocné administrativní práce pro účetní oddělení,ale i jiná oddělení. Člen inventarizační komise skladu ND a lakovny. Vedení a organizace menšího kolektivu recepčních. Plánování směn, zaškolení nových kolegů. Tvorba a správa jednodušších tabulek v Excelu a práce v programu společnosti.

Pr*********o.s

Asistentka nákupního oddělení , Samostatná nákupčí

1998 – 2004 6 let a 6 měsíců

Příjem, zpracování objednávek zboží a obalů. Vedení karet zboží a dodavatelů. Elektronický příjem zboží. Správa jednodušších tabulek v Excelu. Tvorba ceníků v elektronické verzi jejich aktualizace. Zápisy z porad MO. Vedení potřebné agendy včetně písemné komunikace napříč společností i s dodavateli a odběrateli. Pomocné administrativní práce napříč společností.

Re*****r.o

Asistentka ředitele

1996 – 1997 1 rok a 6 měsíců

Vedení pracovní agendy zaměstnanců, příprava podkladů pro mzdy. Vedení diáře nadřízeného. Vedení a zpracování pošty. Pochůzky po úřadech. Plynulé zajištění chodu společnosti a koordinace a příjem návštěv.

Dr*********áři

Asistentka finanční účtárny

1986 – 1995 9 let a 6 měsíců

Evidence, správa karet zboží. Třídění a evidence účetních dokladů. Příprava a zpracování podkladů pro FÚ. Člen inventarizační komise

Ma*********ená

Péče o dítě

1990 – 1994 4 roky a 6 měsíců

Starost a péče o dítě

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZačátečník

MS OutlookZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Datové schránky, DMS, Navision

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Další dovednosti

Ráda se ve své práci vyznám, pak mohu být samostatná a řešit jak nejlépe dovedu svěřený úkol. K těm to pak přistupuji svědomitě a zodpovědně. Dávám přednost klidnému prostředí, raději v menším kolektivu.

Kurzy

Certifikcate od achievement

MS-Excel-základy práce

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2002

Zájmy

Rodina, pes, chataření, poslech hudby, jízda autem, houbaření, vaření, zahrada, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45