Foto: Anna P.
ID 614091

Anna P. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hodonín + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, příležitostně, částečně, převážně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizace

Podnikání

2016 – 2018SŠ s maturitou

Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizace

Strojní mechanik

2013 – 2016Vyučení

Praxe 12 let

DE*******a.s

Účetní - zpracování dokladů

červenec 2021 – dosud 4 roky a 6 měsíců

Zpracování dodavatelských dokladů, vystavování zákaznických dokladů a koordinace obou stran. Komunikace s pobočkami, zákazníky i dodavateli ohledně správného zpracování dokladů. Kontrola systémového stavu pokladen na jednotlivých pobočkách. Zpracování příchozích a odchozích plateb v bance a provádění zápočtů dokladů. Příprava a zpracování podkladů k DPH. Práce se stavem skladových zásob a spolupráce při uzávěrkách.

SI*****.o.

Brigádník - Pracovník základního úklidu

2014 – dosud 12 let

Provádění úklidu kancelářských, komerčních a výrobních prostor Péče o čistotu společných prostor, sociálních zařízení a šaten Doplňování hygienických potřeb a údržba úklidového vybavení Úklid po rekonstrukcích a speciální čištění (např. okna, podlahy) Práce samostatně i v týmu podle aktuálních potřeb zákazníka Dodržování bezpečnostních a hygienických standardů

KA*******.o.

Referentka klientského servisu

červen 2019 – červen 2021 2 roky a 1 měsíc

Telefonická komunikace se zákazníky a poskytování informací o produktech a službách. Příjem, evidence a zpracování objednávek v interním systému. Řešení reklamací a zajištění následného servisu. Vystavování a příjem faktur, práce s pokladními doklady. Příjem a evidence zboží a základní skladové hospodářství. Zpracování výrobních podkladů a zadávání dat do systému. Organizace a zajištění přepravy zboží, tvorba cenových kalkulací, plánování a koordinace schůzek a pracovního harmonogramu.

Dr*********.o.

Brigádník

září 2018 – květen 2019 9 měsíců

Doplňování zboží na prodejně a kontrola jeho správného vystavení. Práce s hotovostí a obsluha pokladny, zodpovědnost za stav pokladny i zboží. Každodenní komunikace se zákazníky a poskytování poradenství při výběru zboží. Průběžné inventury a evidence zásob. Péče o čistotu a pořádek na pracovišti a zajištění příjemného prostředí pro zákazníky.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program Pohoda, firemní informační systém Altus Vario, CTS.WMS

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Vedení výcviku a převýchovy psů, plánování a organizace volnočasových aktivit, práce s PC, focení, kultura, čtení knih, sebevzdělávání a osobní rozvoj

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45