Anna P. 27 let , životopis 614091
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční účetní Mzdová účetní Pokladní Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, příležitostně, částečně, převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizace
Podnikání
2016 – 2018SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizace
Strojní mechanik
2013 – 2016Vyučení
Praxe 12 let
DE*******a.s
Účetní - zpracování dokladů
červenec 2021 – dosud 4 roky a 6 měsíců
Zpracování dodavatelských dokladů, vystavování zákaznických dokladů a koordinace obou stran. Komunikace s pobočkami, zákazníky i dodavateli ohledně správného zpracování dokladů. Kontrola systémového stavu pokladen na jednotlivých pobočkách. Zpracování příchozích a odchozích plateb v bance a provádění zápočtů dokladů. Příprava a zpracování podkladů k DPH. Práce se stavem skladových zásob a spolupráce při uzávěrkách.
SI*****.o.
Brigádník - Pracovník základního úklidu
2014 – dosud 12 let
Provádění úklidu kancelářských, komerčních a výrobních prostor Péče o čistotu společných prostor, sociálních zařízení a šaten Doplňování hygienických potřeb a údržba úklidového vybavení Úklid po rekonstrukcích a speciální čištění (např. okna, podlahy) Práce samostatně i v týmu podle aktuálních potřeb zákazníka Dodržování bezpečnostních a hygienických standardů
KA*******.o.
Referentka klientského servisu
červen 2019 – červen 2021 2 roky a 1 měsíc
Telefonická komunikace se zákazníky a poskytování informací o produktech a službách. Příjem, evidence a zpracování objednávek v interním systému. Řešení reklamací a zajištění následného servisu. Vystavování a příjem faktur, práce s pokladními doklady. Příjem a evidence zboží a základní skladové hospodářství. Zpracování výrobních podkladů a zadávání dat do systému. Organizace a zajištění přepravy zboží, tvorba cenových kalkulací, plánování a koordinace schůzek a pracovního harmonogramu.
Dr*********.o.
Brigádník
září 2018 – květen 2019 9 měsíců
Doplňování zboží na prodejně a kontrola jeho správného vystavení. Práce s hotovostí a obsluha pokladny, zodpovědnost za stav pokladny i zboží. Každodenní komunikace se zákazníky a poskytování poradenství při výběru zboží. Průběžné inventury a evidence zásob. Péče o čistotu a pořádek na pracovišti a zajištění příjemného prostředí pro zákazníky.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program Pohoda, firemní informační systém Altus Vario, CTS.WMS
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace