Foto: Marcela B.
ID 1311326

Marcela B. 53 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola v Opavě

všeobecná ekonomika

září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou

Praxe 34 let a 10 měsíců

Siemens, s.r.o. , Ostrava

Účetní specialista

leden 2017 – duben 2024 7 let a 4 měsíce

• Zpracovávání bankovních výpisů (účtování přijatých i odchozích plateb apod.) • Účtování na straně odběratelů • Specialista pro účetní systém SAP • Účtování v systému SAP, vytváření pravidel v SAPu

Praxe v cestovním ruchu

Delegát, průvodce, vedení agendy CK, Chorvatsko

2010 – 2016 6 let a 6 měsíců

• Chorvatsko – východní i západní pobřeží Istrie, Střední Dalmácie • Vyhledávání nových zajímavých, atraktivních destinací a ubytovacích kapacit • Komunikace s klienty, rezervace ubytování – řešení požadavků na míru • Podílení se na přípravě materiálů pro klienty CK • Organizace a vedení fakultativních výletů • Průvodce cyklozájezdu

HP Tronic s.r.o. ZLÍN, hotel Galik - Velké Karlovice

Recepční v cestovním ruchu

2010 – 2016 6 let a 6 měsíců

• Rezervace – rezervační systémy, administrativa • Ubytovávaní hostů • Turistický informační servis

Česká Spořitelna a.s. Bílovec

Poradce finančních služeb

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

správa portfolia přidělených klientů

T-MOBILE CZ a.s., Ostrava

Zástupce vedoucího pobočky

1999 – 2009 10 let a 6 měsíců

• odpovědnost za svěřenou prodejnu a její výsledky • podílení se spolu s týmem prodejny na každodenních činnostech spojených s provozem • zodpovědnost za správnost procesů, za vzhled prodejní plochy a koordinaci správné práce se zbožím • vybírání a zaučování nových kolegů a kolegyň • podílení se na motivaci a vedení týmu, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů prodejny

Cestovní kancelář s.r.o., Ostrava

Vedoucí pobočky

1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců

• Vedení agendy CK • Komunikace s klienty

Raiffeisenbank a.s., Ostrava

Vedoucí oddělení back office a služeb zákazníkům

1995 – 1998 3 roky a 6 měsíců

• odpovědnost za svěřená oddělení a jejich výsledky • zodpovědnost za správnost procesů • podílení se spolu s týmem na každodenních činnostech • vybírání a zaučování nových kolegů a kolegyň • podílení se na motivaci a vedení týmu, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů

Komerční Banka a.s., Bílovec

Asistentka ředitele pobočky

1990 – 1995 5 let a 6 měsíců

• vedení administrativy • Směnárenská a pokladní činnost • Oddělení služeb zákazníkům • Samostatný referent pro úvěrovou administrativu

Státní Statek, Bílovec

Mzdová účetní

1989 – 1990 1 rok a 6 měsíců

• vedení mzdové evidence • výpočet mezd

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

chorvatštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Programovací jazyky

(X)HTML, CSSZačátečník

PHPZačátečník

JavaScriptZačátečník

ERP a účetní software

Money S5Začátečník

PohodaZačátečník

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Školení systému SAP / Hanse-Orga (Serrela)

2022

Delegát cestovní kanceláře

• ekonomika cestovního ruchu • technika cestovního ruchu • metodika práce delegáta • geografie cestovního ruchu • psychologie v práci delegáta

2012

Kurz „OSOBNÍ A FIREMNÍ PREZENTACE NA INTERNETU“

• Jazyk XHTML, formátování stránek pomocí CSS, Java Script • Počítačová grafika, tvorba PHP skriptů, redakční systémy

2011

Školení prodejních dovedností

• Úroveň Basic, Advanced, Professional, Refresh • Prodej a nabídka portfolia služeb a produktů • Jednání se zákazníky, profesní vystupován • Udržení stávajících zákazníků • Řešení stížností a neobvyklých požadavků od zákazníků • Péče o klíčové zákazníky

2002

Sekretářka – Asistentka s praxí

• vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení • obchodní korespondence • organizace práce v sekretariátu • principy řízení organizace • firemní kultura • komunikační dovednosti

1998

Školeni bankovního systému BRANCHPOWER

1992

Zájmy

• Cestování • Fotografování • Turistika a cykloturistika • Lezení - instruktor lezení na umělé stěně

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45