Valentýn K. 26 let , životopis 1511974
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Karlínská Obchodní Akademie
Firemní finance
2015 – 2019SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 1 měsíc
Ac*********.o.
Účetní / Majitel společnosti
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Zahájení podnikání, příprava business plánu, implementace podnikových procesů, průběžný rozvoj, aktivní akvizice nových klientů, rozvoj vztahů, marketing společnosti, tvorba cenové politiky, sledování trendů v účetnictví, rozšiřování nabídky služeb, inovace, digitalizace procesů, účast na odborných akcích, networking, komunikace s partnery a institucemi
Úč*******.o.
Účetní
prosinec 2023 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Zpracování účetní závěrky pro klienty z různých odvětví, kompletní vedení účetnictví 4 středních účetních jednotek, vedení a koordinace 3členného účetního týmu, zaškolování a mentoring nových asistentů a účetních, komunikace s klienty, dodavateli a finančním úřadem v rámci účtujících společností, inventarizace a revize účetnictví po původních účetních, strategické poradenství a asistence jednateli společnosti Implementace účetních systémů a optimalizace procesů
Se*********.s.
Junior Interní Auditor
listopad 2019 – leden 2022 2 roky a 3 měsíce
Auditování finančních záznamů a kontrola účetních závěrek Aktivní účast na zpracovávání konsolidované účetní závěrky skupiny Sledování dodržování interních směrnic a compliance Vytváření finančních reportů a detailních analýz pro management Komplexní revize účetnictví včetně historické inventarizace Identifikace finančních rizik a návrh opatření pro jejich minimalizaci Prezentace výsledků auditů nadřízenému manažerovi a Controllingu Stanovení a implementace nových interních předpisů Mezioddělová spolupráce (účetnictví, Treasury, Development, Controlling) Fyzická kontrola dokladů a ověřování věcné správnosti Zaučování nových účetních a kontrola jejich práce
Úč*******.o.
Asistent hlavní účetní
únor 2019 – listopad 2020 1 rok a 10 měsíců
• Samostatné vedení účetnictví 12 malých společností, z toho 2 zahraniční klienti s působnosti v tuzemsku (komunikace v AJ) • Zpracování komplexního podvojného účetnictví • Každodenní komunikace s klienty a státními institucemi • Sledování finančních transakcí, včetně fakturace a platby • Dodržování daňových předpisů • Řešení komplexních účetních otázek a řešení odchylek ve společnosti přebraných po původních účetních • Spolupráce na zlepšení interního finančního systému
Jazyky
portugalštinazačátečník
ruštinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZačátečník
PohodaZačátečník
PremierExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)